ТЕЛЕКРИТИКА

Гужва продав частку в медіахолдингу «Вести Украина» і звільнився з посади головреда газети (ДОПОВНЕНО)

Архив

Раду директорів холдингу очолила Ольга Семченко


Головний редактор газети «Вести» і керівник холдингу «Мультимедіа інвест груп» Ігор Гужва, який називав себе власником газети й холдингу, залишив медіхолдинг «Вести Украина», продавши свою частку, і звільнився з посади головного редактора газети. Про це йдеться в офіційній заяві холдингу.  

 

У заяві йдеться, що Ігор Гужва прийняв рішення припинити роботу в «Вести Украина» і продав свою частку корпоративних прав в медіахолдингу. У своєму зверненні до колективу він повідомив, що залишає посаду головного редактора газети «Вести»,  і подякував за спільну роботу.

 

«З сьогоднішнього дня Ігор Гужва не здійснює управлінської діяльності та контролю за редакційною політикою активів медіахолдингу, а також не володіє повноваженнями і правом на подання офіційної публічної позиції і проведення переговорів від імені медіахолдингу "Вести Украина". Відповідно, всі зроблені ним із цього моменту і надалі заяви є його особистою точкою зору, а не офіційною позицією медіахолдингу "Вести Украина"», - йдеться у заяві.

 

Відповідно до заяви, офіційні права власності на всі активи медіахолдингу, а саме: телеканал UBR, радіостанцію «Вести», щоденну газета «Вести», сайт vest-ukr.com, а також журнал «Вести. Репортер», наразі належать кіпрській компанії Media Holding Vesti Ukraine.

 

«Стратегічне і оперативне управління медіахолдингом здійснює колегіальний виконавчий орган - Рада директорів, що володіє всіма необхідними повноваженнями з управління корпоративними правами у всіх активах медіахолдинга "Вести Украина", а саме повноваженнями з визначення загальної стратегії діяльності, фінансової та кадрової політики, контролю за операційною діяльністю. До складу Ради директорів входять провідні топ-менеджери холдингу, які мають величезний досвід роботи і визнаний авторитет на українському та міжнародному медіаринку. Очолює Раду директорів Ольга Семченко, український медіаменеджер та експерт у сфері стратегічних комунікацій», - повідомляє прес-служба холдингу.


За словами Ольги Семченко, одним з першочергових завдань, які стоять на сьогоднішній день перед Радою директорів, є структурування та систематизація управлінських та організаційних процесів в медіахолдингу з метою створення умов для успішної реалізації бізнес потенціалу бренду «Вести Украина».

 

«Досягти цього Рада директорів має намір за рахунок збільшення можливостей внутрішньої синергії між активами холдингу, завдяки якій наші читачі, радіослухачі і глядачі зможуть отримувати всі можливі типи достовірної, об'єктивної та актуальної інформації. Ми хочемо і обов'язково станемо відкритими і доступними для своїх читачів, для своїх партнерів. А колективу відкриємо ще більше можливостей для самореалізації та творчої роботи», - повідомила керівник Ради директорів.

 

Як повідомляють в холдингу, Ольга Семченко більше 10 років працює у сфері медіа та стратегічних комунікацій, нагороджена орденом княгині Ольги III ступеня, має ступінь кандидата політичних наук, а також ступінь Executive MBA в сфері стратегічного менеджменту.

 

Водночас «Українська правда» називає Ольгу Сенченко екс-прес-секретарем колишнього міністра доходів і зборів Олександра Клименка, якому ЗМІ приписують власність медіахолдингу «Вести».  Видання також повідомляє, що «Ольга Семченко створювала "Вести" за гроші Клименка і була негласним "смотрящим" у виданні, яке записали на Гужву і підставних осіб».

 

Версія про те, що Олександр Клименко фінансує холдинг «Вести» була поширена в ЗМІ наприкінці 2014 року. Тоді ж згадувалося, що весь 2014 рік «Вестями» займалася екс-прес-секретар пана Клименка Ольга Семченко.

 

Нагадаємо, на момент створення медіахолдингу Ігоря Гужви у 2013 році холдинг мав назву  «Мультимедіа-інвест груп», а однойменне ТОВ входило в його структуру власності.


Як повідомляла «Телекритика», Ігоря Гужву підозрюють в ухиленні від сплати податків на суму 17,8 млн грн.

 

У липні  головний редактор газети «Вести» і керівник холдингу «Мультимедіа інвест груп» Ігор Гужва, який називає себе власником газети й холдингу, заявив, що податківці хочуть вручити йому повідомлення про підозру, як тільки він повернеться до України. На той момент він, за його словами, перебував у відпустці закордоном.

 

Як писала «Телекритика», щодо медіахолдингу «Вести» Державна фіскальна служба України (ДФС) проводить досудове слідство у кримінальному провадженні від 28.04.2014 за фактами ухилення від сплати податків, фіктивного підприємництва та легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, які перераховувались на рахунки ТОВ «Вісті Мас-Медіа», за ознаками злочинів, передбачених ч.3 ст.212, ч.2 ст.205, ч.3 ст.209 КК України.

 

З 1 серпня 2014 року засновником і видавцем газети «Вести» замість ТОВ «Вісті мас-медіа» стало ТОВ «Інновація і рішення». У жовтні 2014 року власником цієї компанії стала кіпрська компанія IG Media Ltd («АйДжи Медіа Лтд») з міста Нікосія. А розмір статутного фонду компанії збільшився з 19 млн до 40 млн грн.

 

Тим часом Слідчим відділом Головного управління СБУ у Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування щодо видання «Вести. Репортер» у кримінальному провадженні за статтею 110 Кримінального кодексу України (Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України).

 

ЗМІ холдингу «Вести» неодноразово критикувалися медіаекспертами, у тому числі й «Телекритикою», за редакційну політику (газета «Вести», журнал «Вести. Репортер», телеканал UBR).

 

 

«Телекритика»