ТЕЛЕКРИТИКА

Комерційним директором інформагентства «ЛІГАБізнесІнформ» стала Світлана Козачище

Архив

19 січня до виконання обов'язків комерційного директора ІА «ЛІГАБізнесІнформ» приступила Світлана Козачище. Про це повідомляє піар-служба інформагентства.

 

Основну увагу на новій посаді Світлана Козачище приділить підвищенню показників прибутковості проекту.

 

Вона почала кар'єру на початку 2000-х років. Загальний досвід роботи в інтернет рекламі - 14 років. З 2006 року і до останнього часу працювала в рекламному інтернет-агентстві MI6, де за вісім років зробила кар'єру від менеджера з продажу до генерального директора агентства.

 

Коментуючи своє призначення, Світлана Козачище зазначила: «ЛІГАБізнесІнформ - це відомий бренд, який останнім часом дуже активно розвивається. Мені по-справжньому цікаво працювати в такий період, і я хочу працювати в такій сильній команді. Для себе бачу з одного боку виклик і вихід за рамки, з іншого - численні можливості. У мене "горять" очі і я хочу якомога швидше приступити до роботи».

 

«Портал ЛІГА.net за останній рік вийшов на статусно і якісно новий рівень. Наші показники зростають, при цьому є розуміння, що потенціал значно більше, є усвідомлення того, що зараз на ринку ситуація складається таким чином, що ІА "ЛІГАБізнесІнформ" може стати також лідером за доходами і рентабельності в своєму сегменті. Ми розраховуємо, що Світлана на позиції комерційного директора внесе свій внесок у те, щоб проект став не просто шанованим і заслуговуючим довіри агентством, а й комерційно успішним бізнесом. Для цього будемо використовувати всі існуючі можливості і, звичайно, шукати нові», - зазначила виконавчий директор ІА «ЛІГАБізнесІнформ» Ольга Чибісова.

 

При цьому вона акцентувала увагу на тому, що ключовими принципами і цінностями для ІА «ЛІГАБізнесІнформ» залишаються достовірність та незаангажованість.

 

Нагадаємо, 31 липня 2014 року на інтернет-портал «ЛІГАБізнесІнформ» було здійснено потужну DDoS-атаку, сайт був недоступний.

 

«Телекритика»