ТЕЛЕКРИТИКА

На Сході найменше від вимкнення з ефіру постраждав канал «Україна»

Архив

У Луганській та Донецькій областях, де сепаратисти вимагають відключення з ефіру українських каналів, найменше постраждав канал «Україна», трансляція якого доступна у 23 населених пунктах із 27. Такий висновок «Телекритика» зробила після аналізу інформації про відключення українських каналів на Сході України, отриманої з різних джерел.

 

Наприклад, канал «Інтер» веде мовлення лише у 16 містах, а «1+1» - узагалі у 12. Каналам групи StarLightMedia пощастило по-різному: СТБ веде мовлення у 16 містах, ICTV - у 20. Молодіжним каналам пощастило трохи більше - Новий продовжують дивитися приблизно, як і канал ТЕТ, у 22 та 20 містах відповідно. Серед каналів, що не входять до найбільших телегруп, найчастіше відключають 5 канал.

 

Замість українських каналів в аналоговому ефірі українських місті ведуть мовлення російські канали: «Первый канал», «Россия 24», «РТР Планета», РЕН ТВ.

 

Проте, канали залишаються доступними в цифровому, кабельному та супутниковому мовленні, де в «1+1» та «Інтера» найбільше покриття.

 

Сепаратисти відключають канали в тому числі за зверненням «общества донских казаков». Підписанти заяви, за даними джерел, входять до партії «Єдиний центр», на чолі з Віктором Балогою.

 

 

Відключенням займаються співробітники каналу «Новый город», джерела «Телекритики» називають головного інженера компанії - Павла Михайлова.

 

Цікаво, що канал, який належить Рінату Ахметову, постраждав найменше від інших загальнонаціональних каналів.

 

«Телекритика»