ТЕЛЕКРИТИКА

«Воля» каже, що вимкнула українські канали в Севастополі заради безпеки своїх співробітників

Архив

Провайдер кабельного телебачення «Воля» відключив українські телеканали в Севастополі на підставі внутрішніх політик із забезпечення безпеки своїх співробітників. Про це повідомили в компанії «Воля» у відповідь на запит «Телекритики».

 

«Воля» повідомила, що звернулася до російських каналів із запитом про отримання прав на включення до пакетiв каналів, що були перераховані у вимогах в.о. голови Севастопольського міської адміністрації, а саме: «Россия-1», «Россия-2», «Звезда», «5-Сп-б», ТНТ, СТС, «Домашний», РБК, «Беларусь 24». «Проте від жодного каналу, окрім РБК, дозволу не отримали», - уточнили у «Волі».

 

Раніше в усіх пакетах «Волі» у Севастополі (аналогових і цифрових) були доступні телеканали «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР Планета», «НТВ Мир», TVCI («ТВЦ Международный»). Телеканал РБК був раніше доступний у цифрових пакетах, починаючи з «Оптимального». Крiм того - ще понад десять нішевих телеканалів російського виробництва (кіно, дитячі, познавальні тощо) доступні в цифрових тематичних пакетах.

 

Українські телеканали залишаються доступними в цифрових пакетах у Севастополі, уточнили у «волі». Однак кількість абонентів цифрового кабельного телебачення є набагато меншою за кількість абонентів, що користуються пакетами програм в аналоговому форматі, повідомили в компанії. Точну кількість абонентів у компанії не розголошують з огляду на комерційну таємницю.

 

На запитання «Телекритики», як наразі ситуація в Сімферополі та чи залишаються там у пакетах «Волі» українські телеканали, у компанії повідомили: «В Сімферополі наразі взагалі відключені окремі канали з аналогового та цифрового ефіру. Наскiльки вiдомо, серед них - «1+1», «Iнтер», Перший нацiональний та 5 канал, тому у нас вiдсутня можливость ретранслювати їх в аналозі. Конкретнішу інформацію зможемо надати пізніше - розбираємося, що можемо зробити».

 

Як писала «Телекритика», 9 березня провайдер кабельного телебачення «Воля-кабель» вимкнув усі українські канали в Севастополі в аналогових пакетах кабельного телебачення, посилаючись на вимогу в. о. голови міської адміністрації. За інформацією джерел телеканалу «1+1», кабельні оператори Криму змушені були відключити більшість українських каналів 9 березня під силовим тиском і погрозами зброєю.

 

Нагадаємо, що станом на 9 березня в Криму були вимкнені з аналогового ефіру практично всі українські телеканали, а на їхніх частотах розпочали мовлення «Первый канал», «Россия 1», «Россия 24», НТВ, ТНТ, СТС. З місцевих каналів ефірне мовлення продовжує підконтрольна новому кримському уряду державна ТРК «Крим».

 

Самопроголошена кримська влада називає різні причини вимкнення українських каналів. Міністр інформації самопроголошеного уряду Криму Дмитро Полонський заявив, що українські телеканали, мовлення яких було припинено в Криму, були відключені з юридичних причин і з моральних принципів. Натомість віце-прем'єр самопроголошеного кримського уряд Ольга Ковітіді заявила, що це сталося з технічних причин.

 

10 березня в Сімферополі було відключено цифрове ефірне мовлення українських телеканалів. А на їхніх частотах почали мовити російські канали.

 

«Телекритика»