ТЕЛЕКРИТИКА

Концерн РРТ практично втратив контроль над кримськими радіопередавальними центрами

Архив

Концерн радіомовлення, радіозв'язку і телебачення практично втратив контроль над інформаційними простором Криму, оскільки ще 28 лютого озброєні військові захопили державне підприємство «Радіотелевізійний передавальний центр АР Крим», радіопередавальний центр «Севастополь» і радіопередавальний центр «Красноперекопськ». Про це йдеться в повідомленні на сайті Концерну РРТ.

 

28 лютого приміщення трьох радіопередавальних телевізійних станцій були захоплені особами у військовій польовій формі одягу, без пізнавальних знаків, у повному спорядженні з бойовою зброєю (бронежилети, пістолети, автомати). В результаті захоплення було виведено з ладу частину приймально-передавального обладнання.

 

3 березня озброєні особи висловили вимоги вимкнути всі українські канали та вставити в сітку телемовлення інші невідомі канали. Шляхом переговорів про незаконність таких дій, цієї ситуації вдалось поки що уникнути.

 

«Під озброєним тиском, працівники РТПЦ АР Крим, для недопущення фізичної розправи над ними, були змушені вимкнути з аналогового телерадіомовлення ТОВ "Чорноморська телерадіокомпанія" на всій території Кримського півострова. Водночас в результаті термінових заходів здійснених РТПЦ АР Крим на даний час збережено мовлення державних каналів на території АР Крим», - йдеться в повідомленні Концерну.

 

Як писала «Телекритика», учора, 5 березня, у Криму на ефірних частотах найбільшої кримської приватної «Чорноморської телерадіокомпанії» розпочав мовлення російський державний інформаційний телеканал «Россия 24».

 

«Телекритика»