ТЕЛЕКРИТИКА

«Футбол» і «Футбол+» міняють назви, програмування та умови для кабельних операторів

Архив

Наприкінці листопада телеканали «Футбол» і «Футбол+», що входять до холдингу «Медіа Група Україна» (МГУ), презентують нове стратегічне позиціонування, брендинг і назву. Починаючи із січня 2014 року зміняться умови дистрибуції каналів для кабельних і супутникових операторів. Про це повідомляє прес-служба каналів.

 

Телеканали змінять назву на «Футбол 1» та «Футбол 2». Графічне оформлення ефіру буде єдиним, рівнозначним буде і програмування телеканалів: матчі всіх чемпіонатів і присвячені ним програми будуть розділені у паритетному співвідношенні - порівну між двома каналами.

 

«Ми завершуємо створення єдиного і неподільного пакету футбольних каналів "Медіа Група Україна", використовуючи найкращий світовий досвід спортивного телебачення. За прикладом телеграндів Eurosport, Sky Sports і Fox Soccer. Для зручності глядачів українська Прем'єр-ліга і провідні зарубіжні чемпіонати будуть порівну розподілені між "Футбол 1" та "Футбол 2"», - говорить директор телеканалів Олександр Денисов.

 

Кожен з каналів буде доступний в SD та HD версіях (наразі в HD мовить лише «Футбол+»). Із червня 2014 року, до старту фінальної частини Чемпіонату світу з футболу - 2014 у Бразилії, почнуть мовлення «Футбол 1HD» та «Футбол 2HD».

 

Із січня 2014 року «Футбол 1» та «Футбол 2» будуть доступними для кабельних і супутникових операторів виключно в єдиному дистрибуційному пакеті (нині оператори мають можливість купувати тільки канал «Футбол», без «Футболу+»).

 

«І "Футбол 1", і "Футбол 2" планують розміщуватися в базових телевізійних пакетах кабельних операторів, - каже директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення Андрій Мальчевський. - Також, протягом наступного року на платформах супутникових операторів (DTH) планується створення окремих пакетів "Футбол" з нашими спортивними каналами».

 

Як саме зміняться фінансові умови спортивних каналів МГУ для кабельних і супутникових операторів, у групі поки не розголошують. За інформацією джерел «Телекритики», провайдерам пропонують на наступний рік пакет каналів «Футбол», «Футбол+» і Перший автомобільний, що продається разом з ними, за $ 0,30 з одного абонента. Для операторів, які передплачували цього року лише один канал «Футбол», ціна зростає практично втричі.

 

«Телекритика»