ТЕЛЕКРИТИКА

Двоє журналістів Першого національного звільняються через незгоду з редакційною політикою

Архив

Останньою краплею для журналістів став ефір новин про висвітлення розгону євромайдану 30 листопада


З Першого національного каналу через незгоду з редакційною політикою звільняються двоє журналістів - спеціальний кореспондент ТВО інформаційно-аналітичних програм Ігор Меделян і кореспондент цього ж ТВО Сергій Лефтер. Цю інформацію вони особисто підтвердили «Телекритиці».

 

Зокрема, Сергій Лефтер звільнився вчора, 5 грудня. «Звільнився з новин Першого національного через незгоду з інформаційною політикою каналу. Остання крапля - неадекватне, необ'єктивне та упереджене висвітлення євромайдану, зокрема розгону "Беркутом" людей 30 листопада», - пояснив пан Лефтер своє рішення.

 

Ігор Меделян з 5 грудня перебуває у відпустці з подальшим звільненням. «Я звільняюсь, бо не згоден з редакційною політикою каналу. Рішення залишити НТКУ назріло після подій 30 листопада, коли відбулося побиття протестувальників на Майдані Незалежності в Києві. Ефір новин на "Першому" у той день став останньою краплею», - зазначив журналіст і додав: «Я поважаю свій колектив, але вважаю, що не маю морального права брати участь у створенні таких новин».

 

Пан Меделян каже, що розуміє, що НТКУ повністю залежить від держави, в тому числі і фінансово, і це відображається на редакційній політиці каналу. «Я і декілька моїх колег спробували змінити підходи до подання інформації. У понеділок, 2 грудня, відбулися збори колективу новин. Втім, все залишилось без змін. Далі дискусій у колективі не пішли», - розповів він. Чекати кардинальних зрушень ані в загальній концепції каналу, ані в редакційній політиці новин він перспективи не бачить.

 

За інформацією джерел «Телекритики» на каналі, після зборів колективу 2 грудня керівництво пообіцяло давати в новинах більше балансу й дотримуватися стандартів, однак поліпшення редакційної політики не відбулося. Відтак, ще декілька журналістів Першого національного розглядають можливість звільнитися.

 

За даними інших джерел, працівників новин умовляли не йти й не зчиняти скандалу тим, що не вся їхня зарплата є офіційною, а частину грошей вони отримують від людей, які зараз контролюють Перший національний.

 

«Телекритика»