ТЕЛЕКРИТИКА

Кримськотатарський медіахолдинг ATR отримав четверту відмову в переліцензуванні за російським законодавством

Телеканалам ATR і Lale, радіостаніям «Мейдан» і «Лідер» та інформаційному порталу «15 минут» загрожують припинення роботи


Кримськотатарський телеканал ATR та всі інші медіа, що входять до медіахолдингу ATR, досі не змогли отримати від окупаційної кримської влади свідоцтва про реєстрацію засобів масової інформації за російським законодавством, що загрожує припиненням їх роботи в Криму. Про це пише видання «15 минут», що входить до медіахолдингу ATR.

 

Компанія вже кілька разів подавала документи в профільні відомства Російської Федерації, але їх щоразу повертали назад. «Формальні причини були різні - то необхідні платежі були перераховані за невірними реквізитами, то документи нібито були невірно завірені нотаріусом (хоча пізніше з'ясувалося, що все було зроблено правильно). Втретє папери повернули, пославшись на наявність уже зареєстрованих ЗМІ з аналогічними назвами, однак юристи телекомпанії довели, що, незважаючи на схожість, назви все ж відрізняються. Тим не менше, щоразу на відправку і повернення документів йде до 30 днів», - пише видання.

 

Генеральний директор ATR Ельзара Іслямова каже, що все медіаресурси, що входять в однойменний медіахолдинг - кримськотатарські канали ATR і Lale, радіо «Мейдан», радіо «Лідер» та інформаційний портал «15 минут» - ще у вересні 2014 року були перереєстровані як суб'єкти господарювання відповідно до російського законодавства, а вже в жовтні всі документи були передані в Роскомнагляд для їх реєстрації як засобів масової інформації.

 

«На жаль, до теперішнього моменту жоден з медіаресурсів так і не отримав свідоцтво про реєстрацію засобів масової інформації. Три рази нам поверталися документи з різних причин», - зазначила Ельзара Іслямова.

 

За словами гендиректора ATR, медіахолдинг звернувся по допомогу до московської консалтингової компанії, яка давно й успішно спеціалізується на реєстрації ЗМІ. Вона неодноразово перевірила всі документи і направила їх в Роскомнагляд, однак, за даними джерел телекомпанії, папери будуть повернуті вже вчетверте - нібито з тієї причини, що надана інформація не відповідає тим відомостям, які є в держреєстрі.

 

Як стало відомо 16 березня, телеканалу ATR учетверте повернули оформлені за всіма вимогами законів РФ документи на продовження ліцензії на мовлення. Про це у Facebook повідомив кримськотатарський журналіст, заступник головного редактора російської газети «Московский комсомолец» Айдер Муждабаєв.

 

«Усе йде до того, що через два тижні кримські татари будуть позбавлені ще й національного телемовлення, єдиного в сучасному світі способу збереження культури і мови, - написав пан Муждабаєв. - Це неможливо буде оцінити інакше, як дії, спрямовані на утиск людей за національною ознакою. Тобто як злочин проти людяності».

 

«Знаю, що практично всім у Росії, включаючи, на жаль, й інтелігенцію, трагедія кримських татар, розірваних між країнами, які в Криму задихаються від погроз і репресій з боку влади і спецслужб, байдужа. У нашій країні ми не почуємо голосів на захист телекомпанії ATR», - додав пан Муждабаєв.

 

Нагадаємо, раніше представник окупаційної кримської влади - самопроголошений віце-прем'єр - міністр внутрішньої політики, інформації та зв'язку Криму Дмитро Полонський - заявив, що кримські ЗМІ, які не встигнуть перереєструватися згідно з нормами Російської Федерації, в Криму працювати не будуть. Він нагадав, що 1 квітня закінчується пільговий період для перереєстрації існуючих ЗМІ на території Криму. Потім можна буде зареєструватися лише на загальних підставах.

 

Раніше кримську радіостанцію «Лідер», що входить до медіахолдингу ATR, не допустили до участі в конкурсі на ФМ-частоти в Криму та Севастополі. Причиною стало те, що радіостанція досі не змогла пройти реєстрацію ЗМІ за російським законодавством. Унаслідок проведеного 25 лютого Роскомнаглядом конкурсу радіо «Лідер» втратило свою базову ФМ-частоту в Сімферополі і опинилося на межі закриття.

 

Як повідомив головний редактор кримськотатарського радіо «Мейдан» Асан Хайретдінов, ця радіостанція теж може втратити свою частоту, якщо вона буде виставлена на конкурс. На конкурс 25 лютого її частота не виставлялася, але до цього конурсу «Мейдан» теж не був допущений.

 

Раніше самопроголошений прем'єр-міністр Криму Сергій Аксьонов, відповідаючи на питання з приводу ситуації з радіостанціями, розкритикував роботу кримськотатарського телеканалу ATR, який разом з радіо «Мейдан» є частиною одного медіахолдингу.

 

«Засоби масової інформації, які будуть нагнітати істерію і взагалі давати якимось громадянам надію на те, що Крим повернеться до складу України, ну, і відповідно нести деструктивні дії - дії таких каналів і робота вітатися на території республіки не буде однозначно, так чи інакше. Ну, навіщо нам сьогодні, по суті ворожі ЗМІ, які збурюють населення, неправдиво висвітлюють дану ситуацію ?!» - заявив він.

 

У свою чергу, генеральний директор телеканалу АТR Ельзара Іслямова вважає ці звинувачення безпідставними. «ATR не займається нагнітанням ситуації, а всього лише говорить про проблеми в Криму, якщо такі є», - зазначила вона.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Дуся

Украинская журналистка заявила о желании заняться сексом на трибуне Верховной Рады

Общество

Почему пьет журналист

Популярное на Телекритике



Дуся

Украинская журналистка заявила о желании заняться сексом на трибуне Верховной Рады

Общество

Почему пьет журналист

Дуся

Александр Скичко, Камалия, Тала Калатай, Соломия Витвицкая и Павел Костицын на «Viva! Бал 2017»

Дуся

Актера «Дюнкерка» и его 71-летнюю бабушку арестовали по подозрению в убийстве