ТЕЛЕКРИТИКА

Нацрада знову не видала ліцензії каналу Миколи Княжицького «Еcпpeсо.TV» (ОНОВЛЕНО)

Архив

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зняла з порядку денного засідання 20 листопада питання про видачу ліцензії каналу «Еcпpeсо.TV», 99% акцій якого належать Ларисі Княжицькій, дружині народного депутата фракції ВО «Батьківщина» Миколи Княжицього. Про це повідомляє кореспондент «Телекритики».

 

Однак запрошення на засідання Нацради представники каналу отримали. Юрист  «Еcпpeсо.TV» Юрій Крайняк (юридична фірнма Jurimex) прийшов до зали засідань якраз тоді, коли члени Нацради затверджували порядок денний. Він вимагав пояснень і обурювався тим, що питання про видачу каналу ліцензії не розглядатиметься. Терміни розгляду заявки на видачу ліцензії, за його словами, вже завершився.

 

Голова Нацради Володимир Манжосов пояснив, що регулятор через підведення підсумків конкурсу на частоти переніс усі питання щодо видачі ліцензій на мовлення, які потребують тривалого розгляду.

 

Однак Юрій Крайняк вимагав додаткових пояснень та просив включити питання про видачу ліцензії каналу "Експресо TV" до порядку денного. Пан Манжосов звинуватив його  у затягуванні початку засідання. Також голова Нацради пообіцяв звернутись до компанії з проханням більше не посилати цього представника на засідання.  

 

В той самий час Микола Княжицький запевнив, що навіть без ліцензії «ЕcпpeсоTV» почне мовлення 25 листопада. «Сьогодні Нацрада всупереч закону вчетверте відмовилася розглядати видачу ліцензії «ЕcпpeсоTV». Ми все одно стартуємо 25-го листопада попри незаконний тиск з адміністрації Януковича і закиди продажних провокаторів», - написав пан Княжицький у Facebook.

 

«Телекритика» отримала прес-реліз від телеканалу «Еспресо.TV», у якому мовник зазначає, що Нацрада навмисно затягує видачу ліцензії каналу.

 

«Слід надати, що відповідно до висновків Європейського суду з прав людини, викладених у численних рішеннях з питань захисту права на свободу слова, протиправна відмова державного органу видати ліцензію на мовлення є прямим порушенням права на свободу слова та інформації. При цьому не має значення, чи було прийняте формальне рішення про відмову у видачі - для висновку про порушення права на свободу слова достатньо лише факту не отримання заявником ліцензії в установлені законом строки та процедурою, - йдеться у заяві каналу. -Таким чином, відмовляючи «Еспресо.TV» у видачі ліцензії Національна рада не лише порушує вимоги закону, не лише вчинює злочин проти інтересів держави, так ще й фактично вводить цензуру інформації в Україні». 

 

Як повідомляла «Телекритика», спочатку телеканал «ЕспресоTV»  мав назватись «Новини-TV».  Через подібність його попереднього логотипу до знаку для товарів і послуг, що належить ТРК «Україна», канал поки не отримав ліцензії Нацради на супутникове мовлення. Планується, що канал буде мовити 24 години на добу із супутника Astra. 20,5 годин має становити власний продукт. За програмною концепцією це має бути інформаційно-культурологічний канал: 16,5 годин становитимуть інформаційно-аналітичні та публіцистичні програми, 3 години - культурно-мистецькі, 3,5 години - реклама.

 

До команди «ЕспресоTV» приєднались журналісти Віталій Портніков та Микола Вересень.

 

«Телекритика»