ТЕЛЕКРИТИКА

У «Батьківщині» назвали сфальсифікованими заяви Кужель і Власенка на сайті УНІАН

Керівництво УНІАН ситуації не коментує


ВО «Батьківщина» заявила про те, що сайт УНІАН сьогодні, 11 лютого, розмістив сфальсифіковані заяви народних депутатів Олександри Кужель і Сергія Власенка. Після цього із сайту УНІАН повідомлення спершу було видалено, однак згодом відновлено. Генеральний директор агенції Вадим Осадчий ситуації не коментує.

 

У «Батьківщині» назвали сфальсифікованою інформацію, подану від імені Сергія Власенка, про спроби отруєння та стеження за ним осіб «у костюмах мультиплікаційних ведмедів». «Підозрюючи, що ця інформація могла виявитися неправдою або перекручуванням слів, прес-служба "Батьківщини" протягом цілого дня намагалася додзвонитися до Сергія, щоб отримати підтвердження. Утім, його телефон перебував і досі перебуває поза зоною досяжності, оскільки Власенко цілий день знаходиться в харківській лікарні на зустрічі з Юлією Тимошенко», - повідомили в прес-службі.

 

Сфальсифікованою назвали й другу інформацію, що з'явилася на сайті УНІАН о 18.07 з посиланням на Сергія Власенка, в якій він нібито спростовує попередню новину в частині місця служби осіб, що стежать за ним. «З огляду на те, що додзвонитися до Сергія було неможливо упродовж цілого дня, абсолютно очевидним є той факт, що зазначена новина є вигаданою від першої до останньої літери», - заявили в прес-службі.

 

Також 11 лютого народний депутат Олександра Кужель заявила, що новину УНІАН «Кужель: "Мене можуть посадити на 10 років"» частково сфальсифіковано. «Частину заяви, поданої від мого імені було взято з моєї особистої сторінки у мережі Facebook (публікація від 9 лютого), і вона дійсно відповідає моєму погляду на події, що відбуваються», - зазначила пані Кужель.

 

Однак кілька абзаців новини вона назвала «фальсифікацією, поданою від мого імені». «Зокрема, я не позиціонувала себе "найбільш видатним і підтримуваним лідером опозиції", рівно як не є автором інших інсинуацій у вигляді "вони просто не знають, наскільки мене підтримують люди і переживають за мене". Також неправдивими є і заяви, подані від мого імені про наявність "крота" у лавах опозиції, який начебто «зливає» інформацію, з якої "ліплять кримінальну справу"», - стверджує пані Кужель.

 

Пані Кужель попросила розмістити на сайті УНІАН спростування і висловила сподівання, що прізвища осіб, причетних до публікації, за її словами, фальшивки, а також імена замовників провокації будуть оприлюднені УНІАН після належного службового розслідування.

 

Пізніше прес-служба процитувала Власенка: «Я здивований тим, що агенція УНІАН, яка багато років берегла свою репутацію, включилася в інформаційні війни Банкової проти опозиції. Шкода, що агенція зганьбила свою репутацію».

 

Водночас як стало відомо «Українській правді» від журналістів агентства, новина вийшла лише на сайті, і в стрічці новин інформаційної агенції, які отримують інші медіа за передплатою, її не було. 

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Дуся

Режиссер Евровидения-2017 Сергей Проскурня и продюсер Джамалы Игорь Тарнопольский — о причинах ссоры

Бизнес

Рада ввела языковые квоты на ТВ

Популярное на Телекритике



Дуся

Режиссер Евровидения-2017 Сергей Проскурня и продюсер Джамалы Игорь Тарнопольский — о причинах ссоры

Дуся

Верка Сердючка пойдет под суд из-за видео на Евровидении-2017

Дуся

Руслана в ударе, Вакарчук в вышиванке, Катя Chilly в трансе: как презентовали книгу ТСН

Дуся

Евровидение-2018: Португалия определилась с местом проведения конкурса