ТЕЛЕКРИТИКА

«Обозреватель» стверджує, що інтерв’ю Власенка надіслала прес-служба «Батьківщини»

Архив

Редакція «Обозревателя» заявляє, що  текст інтерв'ю захисника Юлії Тимошенка Сергія Власенка, щодо якого інтернет-видання отримало звинуваченні у фальшуванні, був наданий прес-службою «Батьківщини». Про це  йдеться у коментарі редакції, наданому «Телекритиці»

 

Як стверджує редакція, напередодні із пропозицією передрукувати інтерв'ю, що було опубліковане на інтернет-сторінці видання «Високий Замок», до редакції «Обозревателя» звернулася представниця прес-служби «Батьківщини» Ольга Іванчук.

 

«За її словами, у керівництва БЮТ склалося  враження, що наш сайт не зацікавлений у представленні точки зору Сергія Власенка на актуальні політичні події. У відповідь на зауваження, що «Обозреватель» багаторазово звертався за коментарями до Сергія Власенка, але народний депутат, всупереч низці законів, відмовлявся від будь-яких коментарів, представниця прес-служби БЮТ запропонувала передрукувати вищеназване інтерв'ю з критичними заявами убік представників влади. Редакція «Обозревателя», розглянувши інтерв'ю, знайшла за можливе поставити його на сайт із посиланням на «Високий Замок». Після публікації  Ольга Іванчук прислала повну версію інтерв'ю з більш жорсткими висловлюваннями щодо влади, яку, за її словами, відмовився ставити «Високий Замок», - наголошує «Обозреватель».

 

Однак, за версією видання, через пів години після публікації доповненого інтерв'ю прес-служба БЮТ заявила про його фальсифікацію.

 

«Це  просто якийсь нонсенс... Така ситуація викликає підозру в тому, що вона була заздалегідь продумана кимось», - зазначає шеф-редактор «Обозревателя» Михайло Подоляк.

 

Як йдеться у повідомленні редакції, на подальші дзвінки із проханням прояснити ситуацію представниця прес-служби БЮТ Ольга Іванчук не відповідала. Тому ввечері редакція вирішила зняти з публікації дане інтерв'ю.

 

«Редакція «Обозревателя» сприймає даний інцидент як можливу провокацію з боку опозиційної політичної сили. «Обозреватель» неодноразово публікував критичні статті щодо БЮТ, тому даний скандал міг бути спровокований для того, щоб нівелювати вагу подальших матеріалів,  неприємних для БЮТ», - припускає «Обозреватель».

 

У відповідь на цю заяву прес-служба  «Батьківщини» заявляє, що її представники не звертались до «Обозревателя» з проханням опублікувати інтерв'ю Сергія Власенка «Високому Замку»: «Батьківщина» не зверталися до них ні з якими проханнями щодо розміщення  якихось матеріалів, не писали листів, не телефонувала головному редактору. Порушуючи усі стандарти журналістики, сайт «Обозреватель» та його головний редактор Михайло Подоляк продовжують брехати та вводити суспільство в оману».

 

Як повідомляла «Телекритика», вчора, 31 січня, прес-служба «Батьківщини» заявила, що «Обозреватель» при передруці сфальшував інтерв'ю депутата та захисника Юлії Тимошенко Сергія Власенка, яке той дав львівській газеті «Високий Замок». У той же день редакція газета «Високий Замок» заявила про те, що видання стало жертвою маніпулятивної політтехнології, яку застосувало інтернет-видання «Обозреватель».

 

«Телекритика»