ТЕЛЕКРИТИКА

Ганна Герман звинуватила «Українську правду» в «джинсі»

Архив

Пані Герман переконує, що не муштрувала студентів перед зустріччю з Януковичем і вимагає спростувань


Новину про те, що перед зустріччю Віктора Януковича із лідерами студентських об'єднань в Адміністрації президента провели репетицію, першою надрукувала газета «Коммерсантъ-Україна», іще кілька видань, серед яких була і «Українська правда», передрукували повідомлення з посиланням на першоджерело.

 

В новині йшлося про те, що за тиждень до зустрічі студентів-учасників попросили написати й узгодити тексти виступів, а напередодні зустрічі їх запросили на Банкову для генеральної репетиції, якою керувала радник глави держави Ганна Герман. Як відомо, зустріч з Віктором Януковичем відбулась 14 листопада.

 

У свою чергу, Ганна Герман висловила ЗМІ  своє обурення заголовком і змістом новини «Перед зустріччю з Януковичем молодіжних лідерів муштрувала Герман».

 

«Така інформація є провокацією і неправдою», - заявила вона «Українській правді».

 

«Ми справді мали десь двохвилинну розмову, я сказала їм: "Дякую, що ви прийшли на зустріч, і я сподіваюсь, що ви поставите президенту питання, які вас турбують..."», - пояснила пані Герман.

 

Через добу від імені Ганни Герман було розповсюджено «Відкритий лист журналістам і редакторам  «Української правди», в якому радник глави держави обурювалась тим, що видання не погодилося опублікувати її спростування. Радник поставила у приклад, що газета «Коммерсантъ-Україна» зняла неправдиву, за її думкою, інформацію. Підставою для спростувань або зняття новини пані Герман вважає обурені заяви на сайтах студентських організацій.

 

«Мені дуже прикро. Деякі засоби масової інформації справді страждають  засиллям джинси. На жаль, «Українська правда» не бажає тут бути винятком. Мені справді щиро жаль», - заявила Герман у своєму відкритому лісті.

 

Станом на 11 годину четверга в статті на сайті "Комерсанта-Україна" зникли згадки про Герман (але в друкованій версії вони є). 

 

Наразі «Українська правда» відкритий лист Герман не коментує. В той самий час на сайті видання опубліковано слова радника президента про те, що вона вважає опубліковану інформацію «провокацією і неправдою».

 

«Телекритика»