ТЕЛЕКРИТИКА

Euromedia знімає телевікторину про навчання в Україні для казахського й азербайджанського ТБ

17 і 18 листопада шоу стартує в ефірі телеканалі АТV в Азербайджані та «Хабар» у Казахстані


Нове освітньо-розважальне телешоу у форматі вікторини «Місія студент - Хто хоче вчитися в Україні?» стартує в середині листопада в ефірі телеканалів Казахстану та Азербайджану. Головний приз - грант на навчання в одному з вищих навчальних закладів України.

 

Телешоу є частиною проекту «Освіта в Україні». Проектом займається ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, а сам формат телешоу був розроблений і реалізується українською продакшн-компанією Euromedia у спільному виробництві з телеканалами «Хабар» у Казахстані та АТV в Азербайджані. Зйомки телешоу проходять в Україні.

 

У проекті беруть участь 33 хлопці і 7 дівчат з Азербайджану та 26 хлопців і 14 дівчат Казахстану віком 16-18 років. Діти були відібрані в результаті кастингів, що проводились у школах обох країн. У кожному з п'яти епізодів телевізійного шоу вісім гравців будуть відповідати на запитання вікторини, змагаючись за вихід у фінал. Далі десять найрозумніших будуть боротися за головний приз - грант на навчання в одному з п'яти вищих навчальних закладів України.

 

 

«Телекритика» відвідала знімальний майданчик шоу та поспілкувалася із виробниками проекту.

 

«Місія студент - Хто хоче вчитися в Україні?» є розробкою власного формату, каже продюсер Юрій Будяк. Каже, що проект має вийти якісним та цікавим, адже команда на знімальному майданчику підібрана максимально професійна. Переважно - всі з України, але також були залучені й міжнародні партнери. Редакторами та ведучими шоу є представники каналів з Азербайджану та Казахстану.

 

«Проект розрахований на дітей, які вступають у вищі навчальні заклади, - розповідає Юрій Будяк. - Тобто аудиторія шоу - це старшокласники, а також їхні батьки та найближчі родичі. Адже вищій освіті приділяється величезна увага - у деяких країнах для обговорення цього питання збирається ціла сімейна рада».

 

Продюсер підкреслює, що для того, аби зрозуміти, що собою являє головний приз - діти відвідали всі представлені ВНЗ, а саме: Київський національний університет ім. Шевченка, Національний авіаційний університет, Харківський національний університет ім. Каразіна, Одеський національний політехнічний університет, Полтавський національний технічний університет ім. Кондратюка.

 

«Окрім цього - відвідали музеї, побачили пам'ятки архітектури, ходили в аквапарк, боулінг, і на футбол. Тобто вони не просто знімаються у шоу, а ще й знайомляться з Україною, її культурою і людьми. Впевнено можемо сказати, що наразі у дітей повноцінні канікули», - додає Юрій Будяк.

 

 

Джейхун Алі, редактор азербайджанского телеканалу ATV каже, що ніяких труднощів під час зйомок не виникало. «Графік зйомок шоу, звичайно, був досить щільний, але, незважаючи на це, діти не втомлюються. Адже дух битви, дух інтелектуальної боротьби - все це надає їм наснаги. Учасники, які вже вибули, стають глядачами і вболівають за своїх нових друзів», - говорить він.

 



Шоу є не тільки розважальним, але й освітнім, інтелектуальним, наголошує піар-директор Euromedia Тетяна Вахненко.

 

«Наші глядачі в Азербайджані та Казахстані побачать, що такі ж, як і вони, хлопець чи дівчина виграли вищу освіту в Україні - це не може не надихати. Цей факт мотивує людей до того, що не варто сидіти та дивитися серіали або розважальні шоу, варто ще й думати про те, як себе реалізувати, як ставити цілі, розвиватися. Цікавим є те, що якраз нещодавно в Азербайджані Національна рада з питань телебачення та радіо прийняла рішення, що вже досить показувати депресивні програми, людям потрібні інтелектуальні шоу. "Місія студент" виходить в ефір вчасно, як ніколи», - додає пані Вахненко.

 

 

Учасник з Азербайджану на ім'я Вуга, який наразі вчиться у 10-му класі, радіє, що взяв участь у проекті: «Враження від України тільки позитивні, я дуже радий, що потрапив у це шоу. Радий, що моя вчителька підштовхнула мене взяти участь у кастингу, який проходив у нашій школі. Було дуже цікаво відвідати Україну. Тепер у мене багато нових друзів і купа позитивних вражень. Умови проживання досить комфортні, навіть wi-fi є!».

 

17 листопада шоу стартує в Азербайджані, 18 листопада - у Казахстані. Планується, що показ будуть здійснювати чотири канали - два в Азербайджані та два в Казахстані. Але наразі точно відоме лише про канали «Хабар» та АТV. Програма виходитиме в ефір раз на тиждень у суботньому чи недільному праймі.

 

Аліса Хамчич, для «Телекритики»

Главное в разделе

Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain

Популярное на Телекритике



Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Бизнес

Конференция «Медиаправо 2018»: практика применения языковых квот на телевидении и предвыборные законодательные медиаинициативы

Бизнес

Нацсовет проверит новый телеканал Мураева из-за самовольного изменения логотипа, формата и программной концепции

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain