ТЕЛЕКРИТИКА

Тижневик ZIK припиняє своє існування

Архив

Через нерентабельність проекту – пояснює керівництво


Від сьогодні західноукраїнський тижневик ZIK припиняє своє існування: № 43 від 1 листопада був останнім. Про це сьогодні оголосили колективу видання. Генеральний директор ТОВ «Західна інформаційна корпорація» - видавця газети - Роман Любицький підтвердив інформацію, пояснивши все нерентабельністю проекту.

 

«Якщо бізнес нерентабельний і невигідний, безумовно, він припиняє своє існування, - сказав пан Любицький. - Ми не те, щоб прийняли рішення закрити газету. Всім журналістам, які працювали у виданні, ми запропонуємо щось узамін, просто все буде переведено в інтернет». Він нагадав приклад американського тижневика Newsweek, який з Нового року закриває друковане видання і залишається тільки в інтернеті.

 

Газета ZIK проіснувала 10 місяців. За словами пана Любицького, планувалося, що за півроку вона вийде на певні показники тиражу і принаймні не буде збитковою. «Коли відкриваєш проект, розраховуєш у найкоротші терміни стати прибутковим. Кожного кварталу мало бути нарощення, на жаль, його не було. Великі списання...», - зауважив гендиректор.

 

Колектив ZIK, натомість, запевняє, що за 10 місяців роботи видання стало успішним комерційним проектом: прибуток за цей період становив близько 300 тисяч гривень. Про це йдеться в повідомленні редакції на сторінці у Facebook.

 

«Вже з першого місяця свого існування тижневик був самоокупним, - стверджує редакція. - Проте керівництво холдингу ZIK вважає проект невдалим та збитковим у подальшому».

 

«Для того, щоб не бути голослівними, наводимо округлені фінансові показники газети за 10 місяців її виходу: січень +3500, лютий +3000, березень +29500, квітень + 8700, травень - 4300, червень - 4900, липень +1000, серпень +39000, вересень +30500, жовтень +195000», - сказано в повідомленні редакції.

 

Роман Любицький наголошує, що журналісти не володіють інформацією про фінансові показники. «Можу вас запевнити, що якби ситуація була інакшою, якби бізнес працював принаймні не в збиток, то він був би збережений», - наголосив гендиректор.

 

Пан Любицький заперечив припущення «Телекритики», що газета була потрібна тільки на час виборчої кампанії, і щойно вибори закінчилися - її закрили: «Ні, це не так. Виборча кампанія активно стартувала у вересні, а газета анонсувалася з грудня минулого року і була випущена в січні. Жодного політичного чи виборчого підтексту немає. Просто газета виявилася економічно нерентабельною».

 

Генеральний директор не виключає, що газета відновить свій вихід після Нового року, після переформатування та мінімізації витрат.

 

Нагадаємо, перший номер тижневика ZIK вийшов 12 січня у Львові. Газета стала ще однією структурною одиницею медіахолдингу ZIK («Західна інформаційна корпорація»), до котрого входять однойменні телеканал та інтернет-портал.

 

«Телекритика»