ТЕЛЕКРИТИКА

З медіахолдингу UBG звільнено 28 співробітників

Архив

Корпорація спростовує чутки про бажання закрити канали «A-One Україна» і «Добро-ТВ»


Корпорація UBG, що управляє й володіє супутниковими телеканалами Business, «A-One Україна», «Добро-ТВ» і Ukrainian Fashion, звільнила 28 співробітників свого медіанапряму. Інформацію, отриману «Телекритикою» з власних джерел, підтвердив керівник медіанапряму UBG Артем Ткачов.

 

Звільнення торкнулися каналу «Добро-ТВ» і департаменту власного виробництва. Вони пов'язані із завершенням зйомок ток-шоу «Без рецепта» і програми «Я росту» каналу «Добро-ТВ», пояснює керівник.

 

«Кадрова ротація дійсно відбулася: за фактом завершення зйомок проектів "Без рецепта" і "Я росту" ми звільняємо тих співробітників, які були задіяні на виробництві цих програм. Звільнено 28 осіб, із них четверо - з каналу "Добро-ТВ", інші - співробітники департаменту власного виробництва (режисери монтажу, звукорежисери, оператори), які працювали на проектах, та позаштатні співробітники», - повідомив Артем Ткачов.

 

Загалом у медіанапрямі корпорації UBG працює 255 осіб.

 

Артем Ткачов заперечує інформацію джерел «Телекритики» про бажання корпорації закрити телеканали «A-One Україна» й «Добро-ТВ» і каже, що корпорація не планує скорочувати витрати на свої канали.

 

Загальна сума інвестицій у медіанапрям, за словами керівника, становить на сьогодні близько $ 16 млн, з яких велика частина - технічне забезпечення. «Нам залишилося дообладнати велику студію, але фактично ми вже завершили комплектування медіанапрямку технічними ресурсами», - повідомив Артем Ткачов.

 

Як повідомляла «Телекритика», Національна рада з питань телебачення і радіомовлення у червні 2011 року видала корпорації UBG ліцензії на три супутникові канали - «Добро-ТВ», Z і Ukrainian Fashion. Окрім запуску нових каналів, UBG придбала музичний телеканал «A-One Україна», який перезапустився в липні 2011-го, та 30% ділового каналу UBC, який перезапустився в грудні 2011-го під назвою Business. Ukrainian Fashion розпочав мовлення у грудні 2011-го, «Добро-ТВ» - у січні 2012-го.

 

Телеканал Z, який планувався підлітковим, поки не стартував. За інформацією джерел «Телекритики», корпорація може відмовитися від його запуску або поміняти формат.

 

«Телекритика»