ТЕЛЕКРИТИКА

«Пекельна кухня» фінішувала з часткою 22,78%

Фінальний випуск кулінарного змагального шоу «Пекельна кухня» на «1+1», що вийшов 20 липня о 20:00, мав рейтинг 4,95%, частку 22,78% за вибіркою «Вся Україна», аудиторія 18-54 (попередні дані overnight компанії Gfk Ukraine).

 

За вибіркою «50 тис.+», аудиторія 18-54, показники є нижчими: рейтинг 4,54%, частка 18,82%.

 

Загалом з 13 квітня вийшло 15 випусків кулінарного шоу. Фінал проекту мав показники, вищі за середні всіх випусків, а його частка перевищила показники прем\'єри (однак рейтинг липневого фіналу нижчий за рейтинг квітневої прем\'єри).

 

 

18-54 (Вся Україна)

18-54 (50 тис.+)

 

Рейтинг%

Частка%

Рейтинг%

Частка%

Середні показники 15 випусків

4,82

17,83

4,43

14,80

Прем\'єра 13 квітня

8,35

22,72

7,27

19,84

Фінал 20 липня*

4,95

22,78

4,54

18,82

* Показники фіналу - попередні дані overnight компанії Gfk Ukraine

 

Зазначимо, що «найкращим кухарем країни» за результатами першого сезону «Пекельної кухні» став Юрій Кондратюк. «1+1» запустить другий сезон «Пекельної кухні», кастинги вже розпочато.

 

Нагадаємо, «Пекельна кухня» - змагання 16 кухарів за звання найкращого та 500 тис. грн. Головний на пекельній кухні - Арам Мнацаканов. Оцінювати роботу учасників допомагають Юлія Висоцька та Сергій Гусовський. Шоу знято за форматом Hell\'s Kitchen із Гордоном Рамзі.

 

Розрахунок показників був здійснений для населення віком 18-54, вибірка «Вся Україна», «50 тис.+». Дані надані компанією Gfk Ukraine. Детальніше про використані змінні дивіться в глосарії Gfk.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Дуся

Сушко написала прощальный пост

Бизнес

Кредиторы выставили каналу группы «Интер» счет на 282 млн гривен