ТЕЛЕКРИТИКА

Газета «Хрещатик» заявляє про спробу цензури та готує акт непокори (ДОПОВНЕНО)

Архив

Редакція столичної муніципальної газети «Хрещатик» заявляє про спробу встановити системну цензуру та готує акт непокори. Про це йдеться у повідомленні газети, яке надійшло на адресу «Телекритики».

 

«Колектив редакції газети "Хрещатик" заявляє, що з 19 травня 2011 року начальник управління преси та інформації Оксана Збітнєва озвучила нові правила взаємостосунків між управлінням і редакцією. Відтепер усні рекомендації Збітнєвої обов\'язкові для виконання комунальною пресою. За виконанням цих команд буде стежити спеціальна людина, до функцій якої входитиме інформування Збітнєвої про невиконання вказівок начальника управління», - йдеться у повідомленні.

 

Редакція газети не вважає за можливе перебувати з управлінням у таких відносинах і заявляє про спробу встановити системну цензуру над газетою Київради «Хрещатик». «Наразі редакція обговорює форму акту непокори. Про що буде оголошено після ухвалення такого рішення», - зазначає редакція газети.

 

Звинувачена в спробі цензури начальник управління преси та інформації Київської міської державної адміністрації Оксана Збітнєва у коментарі ТК зауважила, що не хоче поки що давати оцінок таким заявам, оскільки збирається сьогодні о 16-й годині зустрітися з колективом редакції газети «Хрещатик». «Ми рік чекали реорганізації комунальних ЗМІ. Я звернулася з листом до керівників всіх комунальних ЗМІ з проханням надати всі фінансові документи. Для того, аби ще раз оцінити відсоток списання накладу, надходження від реклами, всі витрати тощо, щоб проаналізувати фінансово-економічний стан кожного підприємства. До речі, всі комунальні ЗМІ мали підготувати і надати ці документи до 12 години 23 травня. Всі здали, окрім "Хрещатика"», - сказала вона.

 

За її словами, 17 травня на постійній комісії Київради з питань власності розглядався проект рішення про реорганізацію столичних комунальних друкованих ЗМІ (газети «Хрещатик», «Вечірній Київ» та «Українська столиця»). Їх пропонується об\'єднати в одне комунальне підприємство зі збереженням всіх трьох брендів. «Це робиться для того, щоб оптимізувати адміністративні витрати, послуги з логістики, комерційного, рекламного відділів тощо. Крім того, всі три редакції територіально знаходяться в одному приміщенні», - зазначила пані Збітнєва.

 

Проект рішення про реорганізацію ЗМІ має пройти ще постійну комісію Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних, міжнародних зв\'язків та інформаційної політики з питань ЗМІ, повідомила Оксана Збітнєва.

 

«Телекритика»