ТЕЛЕКРИТИКА

«Радіо One» перетвориться на «Радіо Алла»

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 8 квітня дозволила «Радіо One» змінити позивний на «Радіо Алла» та внести зміни у програмну концепцію: станція зменшує обсяг власного мовлення з 12 годин на добу до 6 годин, а частку української мови з 100% до «не менше 75%». Як наголошував представник компанії в Нацраді, брендоформуючим продуктом «Радіо Алла» стане проект «Алла шукає таланти», в якому ефір надаватиметься молодим українським виконавцям.

 

Проти такого рішення голосували голова Нацради Віталій Шевченко та перший заступник голови Ігор Курус, які наголошували, що компанії, які об'єднано нині під брендом «Радіо One», отримували частоти на форматному конкурсі під концепцію українського радіо.

 

Як уточнили ТК в Українському медіахолдингу (власник мережі), 15 квітня, в день народження співачки Алли Пугачової, на хвилях «Радіо One» з'явиться «Радіо Алла». Для українського «Радіо Алла» співачка записала серію джинглів українською мовою.

 

Маркетинг-директор УМХ Олена Мартинова прокоментувала ТК, що йдеться не про зміну власників, а про ребрендинг. Холдинг має відповідний договір із власником бренду – російською компанією, створеною корпорацією «Проф-медіа» спільно з Аллою Пугачовою.

 

Зміну концепції пані Мартинова пояснила так: «У портфелі холдингу не вистачало саме такого проекту – масового, орієнтованого здебільшого на жіночу аудиторію». За її словами, холдинг сподівається, що після ребрендингу станція зможе боротися за місце у першій трійці найпопулярніших радіостанцій.

 

У Росії «Радіо Алла» було створено в липні 2007 року. За форматом кожна друга пісня в ефірі - це пісня Пугачової.  

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Дуся

Сушко написала прощальный пост

Бизнес

Кредиторы выставили каналу группы «Интер» счет на 282 млн гривен