ТЕЛЕКРИТИКА

Єгор Соболєв: «Я був готовий до звільнення. Але ж не ціною закриття програми ”Час”!»

Ведучий 5 каналу Єгор Соболєв підтвердив «Телекритиці», що програму «Час», автором і ведучим якої він був, закрито, а його фактично відсторонено від роботи. Нагадаємо, 18 січня інформацію про це поширив ІМІ, натомість Олександр Народецький сказав «ТК»: «Йому просто запропонували вести іншу програму, яку – поки що невідомо. Це питання поки що обговорюється. Вихід програми “Час” призупинено».
 
«Ще 2007 року була ціла низка дискусій щодо того, як висвітлюються події в програмі «Час». Декілька разів висловлювалося незадоволення щодо висвітлення окремої позиції «Правиці» у блоці «НУ-НС», наступна гаряча дискусія розгорілася з приводу звільнення Ігоря Слісаренка, про що я повідомив в ефірі. Потім, під час виборчої кампанії, Петро Порошенко не хотів, щоб ми давали повідомлення спостерігачів про підкуп виборців блоком Литвина. Ще акціонери захотіли, щоб про події в Києві розповідала тільки програма «Київський час». Ми виступили проти, оскільки в столиці відбуваються події загальнодержавного масштабу. Як ми не могли звернути увагу на розкрадання землі в Києві?», - каже Єгор Соболєв. Нагадаємо, Петро Порошенко є акціонером 5 каналу.
 
«Після дискусій із Петром Порошенком ми не завжди доходили згоди, а після чергової розмови (про Леоніда Черновецького), він мені сказав, що мені варто шукати нову роботу. Тому в принципі я давно був готовий до того, що мене звільнять. Але ж не ціною закриття програми «Час», яка була найрейтинговішою програмою 5 каналу, незалежно від того, хто її вів! Це проти всіх законів бізнесу. Прибутки пропорційно залежать від довіри глядачів. А тут запрацювала інша логіка», - каже Єгор Соболєв. Він переконаний, що програма «Час» виходила відповідно до журналістських стандартів.
 
«Проблема не в Єгорі Соболєві, - наголошує ведучий. - У мене складається відчуття, що на багатьох телеканалах все більше стали цінуватися слухняні і лояльні журналісти. Їх цінують у першу чергу саме за ці якості, а не за професіоналізм. Виходить, хороший ведучий – це той, який не відмовляється ставити в програму замовні матеріали, а не той, хто має довіру глядачів. І мене це страшенно турбує».
 
Єгор Соболєв повідомив, що наразі він «відкритий до будь-яких чесних пропозицій, тому що впевнений, що є ще канали, які працюють чесно». Хоча він і був готовий до звільнення, але заздалегідь роботу собі не підшуковував, бо вважав, що це «непорядно по відношенню до того каналу, на якому він працював». Також Єгор Соболєв продовжуватиме активно займатися громадською роботою, зокрема журналістською акцією «Не продаємося!».
 
Від редакції: «Телекритика» звернулась до Петра Порошенка із проханням прокоментувати звільнення Єгора Соболєва. Зараз пан Порошенко перебуває за межами Києва, тому відповідь буде відома в кінці дня 29 січня. Також ми звертаємось до керівництва 5 каналу із проханням прокоментувати та роз’яснити свою позицію щодо причин закриття програми «Час» та відсторонення Єгора Соболєва від роботи.
 
Програма «Час» в оновленому «авторському» форматі виходила на 5 каналі з 21.00 до 21.45 із січня 2007 року. Її ведучими були Єгор Соболєв та Святослав Цеголко.

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Побег от проблемного кино

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Дистрибуция каналов четырех ведущих телегрупп в 2019 вырастет до 10,5 гривны. ОБНОВЛЕНО

Дуся

Идем со мной, мальчик, я покажу тебе «Ворошиловград»

Бизнес

Побег от проблемного кино