ТЕЛЕКРИТИКА

В «Телекритиці» призначено директора з розвитку

Директором з розвитку ТОВ «Телекритика» призначено Костянтина Дорошенка. До жовтня 2006 року він обіймав посаду заступника головного редактора журналу «Профиль-Украина», перед тим – керівника відділу PR та корпоративної реклами ВД «КоммерсантЪ-Украина». Був менеджером низки проектів в галузі друкованих, електронних ЗМІ, маркетингу, PR та сучасного мистецтва.

 

Наталя Лигачова, шеф-редактор видань «Телекритики», впевнена у тому, що залучення до колективу такого досвідченого й харизматичного менеджера дасть можливість виданням «ТК» вийти на новий  контентний та маркетинговий рівень. "Ми давно співпрацювали з Костянтином у різних локальних проектах, завжди це було цікавим та вищою мірою відповідальним. Я сподіваюсь, що прихід Дорошенка до команди "ТК" надасть їй нового дихання", – говорить Наталя Лигачова.

 

Костянтин Дорошенко підкреслює: «Телекритика» – дійсно унікальний бренд. Й не лише тому, що це – єдине професійне видання, що вже 5 років досліджує проблематику ЗМІ та свободи слова. «ТК» продемонструвала, що насправді має соціальну місію. Її роль у формуванні цивілізованих стандартів журналістики, більше того – громадянського суспільства та демократії в Україні – нині не заперечує ніхто. Робота з таким брендом дає моральну сатисфакцію. Безперечним є й те, що у «Телекритики» чудові перспективи для розвитку – як ринкового, так і соціального».

 

 

Дорошенко Костянтин Володимирович; ТОВ «Телекритика», директор з розвитку (з 12.2006); директор куратор. ґрупи «Хазарія».

Н. 29.10.1972 (Київ); укр.; батько Володимир Кузьмович (1936) - ветеран праці, пенс.; мати Світлана Іванівна (1940-2000).

Осв.: Київ. ун-т ім.Шевченка, іст. ф-т (1989-94), історик, викладач історії.

З 1994 - зав. сектору відділу історії укр. діаспори, Музей історії м.Києва. 1995 - оглядач, газета «Финансовая Украина». З 1995 - редактор, журнал «Капитал». З 1996 - редактор, журнал «Looks International». З 1998 - редактор, журнал «Парад». 2000 - редактор, сайт «Украина.RU». З 2000 - кер. відділу «Суспільство», редактор додатку «Weekend», газета «Коммерсантъ-Украина». 2001 - гол. редактор-засновник, журнал «Афиша». З 2001 - кер. інформаційного відділу, піар-аґенція «ПРактик». З 2002 - шеф-редактор, журнал «ПолитикHALL». 2004 - піар-директор, холдинґ «Inter Media Group». З 2004 - директор, куратор. ґрупа «Хазарія». З 2005 - керівник відділу піару та корпоративної реклами, Видавничий дім «Коммерсантъ-Украина». 03.-10.2006 - заст. гол. редактора, міжнар. тижневик «Профиль-Украина».

Член Всесвітньої ліґи «Розум поза наркотиком» (з 2005; Бішкек).

Книга «Папа і Україна» (2006, автор проєкту). Куратор виставок: «Пурифікація» (2004), «Розіп'ятий Будда» (2001).

Володіє франц. мовою.

Главное в разделе

Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain

Популярное на Телекритике



Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Бизнес

Конференция «Медиаправо 2018»: практика применения языковых квот на телевидении и предвыборные законодательные медиаинициативы

Бизнес

Нацсовет проверит новый телеканал Мураева из-за самовольного изменения логотипа, формата и программной концепции

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain