ТЕЛЕКРИТИКА

Twitter запустив новий формат оголошень з опитуваннями

У Twitter з'явився новий формат оголошень - Conversational Ads, який поєднує опитування і користувацькі хештеги, - повідомляє Лайкни.

Завадння СА - краще залучити корестувачів у контент і стимулювати їх ділитись твітами з друзями. За допомогою Conversational Ads бренди зможуть створювати опитування з двома відповідями на вибір, включно з хештегами, картинками або відео. 

Після кліку по оголошенню користувачі отримують повідомлення з подякою від бренду на місці СТА-кнопок. За задумом розробників, це повинно мотивувати користувача поширити персоналізований твіт у себе в стрічці.  

Опитування відображається як звичайний твіт. В цьому форматі рекламодавці платять тільки за кліки по оригінальному твіту, який просувають.

У найблжчі місяці формат буде тестуватися на західних ринках.

Главное в разделе

Дуся

«Интер» отказался платить Георгию Гонгадзе 800 долларов в месяц

Дуся

Новые прически Тодоренко и Астафьевой и немного секса от Барабошко: как медийщики провели уик-энд

Популярное на Телекритике



Дуся

«Народ против»: трагикомедия в трех действиях

Дуся

Журналистка, расследовавшая коррупционные схемы, зарабатывает на платьица в Facebook

Бизнес

Новой ведущей «Сніданку з 1+1» стала экономист-маркетолог

Дуся

«Интер» отказался платить Георгию Гонгадзе 800 долларов в месяц