ТЕЛЕКРИТИКА

Провладний кримськотатарський канал у Криму планують запустити до осені

Окупаційна влада Криму планує створити так звану «громадську кримськотатарську телерадіокомпанію» до вересня. Про це повідомляє видання «Крым.Реалии» з посиланням голову проросійського руху «Къырым» Ремзі Ільясов, який є також віце-спікером так званої «Держради Криму».

 

«Думаю, ми відкриємо наш телеканал до вересня цього року», - сказав пан Ільясов.

 

Він також повідомив, що вирішено питання про виділення приміщення для реакції каналу за адресою: Сімферополь, ул.Козлова, 45а.



За словами Ремзі Ільясова, вже практично створено громадську раду, яка займатиметься створенням телерадіокомпанії, яка налічує 17 осіб. Раду планують затвердити протягом 10 днів після проведення заходів, присвячених Дню пам'яті жертв депортації.

 

Нагадаємо, 1 квітня припинив роботу  телеканал ATR та інші ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR, до якого входить ще дитячий телеканал Lale («Ляле»), радіостанції Meydan («Мейдан») і «Лідер».  Тим часом керівництво холдингу ATR заявляє, що не полишає надій перереєструватися за російським законодавством і продовжити мовлення в Криму.

 

19 березня «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR недопустима. 23 квітня так званий «прем'єр-міністр» Сергій Аксьонов підписав указ про створення «Общественной крымскотатарской телерадиокомпании» (ОКТРК), на яку планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Міллет», радіо - «Ветан».

 

«Телекритика»

 

Главное в разделе

Дуся

Из-за неприличного фото британских молодоженов сотням пар придется менять свадебные планы

Культура

10 фильмов, которые повлияли на режиссера Марину Степанскую

Популярное на Телекритике



Общество

Почему пьет журналист

Дуся

Сайт эскорт-услуг продал девственность 19-летней модели за 2,5 миллиона евро

Дуся

Из-за неприличного фото британских молодоженов сотням пар придется менять свадебные планы

Бизнес

Нацсовет зарегистрировал два новых информагентства. И при чем тут канал УНТ