ТЕЛЕКРИТИКА

Сепаратисти заборонили транслювати у Макіївці кілька українських каналів і телеканал Ахметова

Глядачі повідомляють, що у м.Макіївці (Донецька обл.) на вимогу представників так званої «Донецької народної республіки» відбулось відключення 5-го каналу, Першого національного, каналів «Рада» і «Донбасс». Про це повідомляє інтернет-видання LB.ua.

 

За інформацією телеглядачів у соцмережах, замість трансляції названих телеканалів демонструється об'ява на чорному тлі: «Цей канал відключено на вимогу ДНР».

 

 

Наразі відділ розвитку мережі 5-го каналу, як повідомили «Телекритиці» у прес-службі, перевіряє інформацію про відключення каналу, що надійшла від глядачів з Макіївки.

 

На каналі «Донбасс», що належить бізнесмену Рінату Ахметову, інформацію про відключення у Макіївці не змогли підтвердити, однак зазначили, що низка кабельних операторів у містах Донецької області припинили трансляцію телеканалу.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Дуся

Игорь Тарнопольский: «Ж*па» – реальное положение вещей. Воровство – наша действительность»

Бизнес

Рада ввела языковые квоты на ТВ

Популярное на Телекритике



Дуся

Режиссер Евровидения-2017 Сергей Проскурня и продюсер Джамалы Игорь Тарнопольский — о причинах ссоры

Дуся

Игорь Тарнопольский: «Ж*па» – реальное положение вещей. Воровство – наша действительность»

Бизнес

Рада ввела языковые квоты на ТВ

Культура

Почему возвращение «Твин Пикса» на экраны стало главным событием телесезона