ТЕЛЕКРИТИКА

Нацрада закликає мовників дослухатися до рекомендацій істориків у висвітленні Дня Перемоги

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення закликає топ-менеджерів і керівників телерадіоорганізацій дослухатися до рекомендацій Українського інституту національної пам'яті у висвітленні Дня перемоги, використовувати логотип «Ніколи знову», а також транслювати відеоролик. Про це йдеться у зверненні Нацради.

 

Нацрада нагадує, що до Дня Перемоги розроблено логотип загальнонаціональної об'єднавчої кампанії, у якому використано європейський символ пам'яті полеглих у війні - червоний мак - і гасло «Ніколи знову».

 

Також у рамках цієї акції виготовлено відеоролик, який Національна рада рекомендує від сьогодні й до кінця травневих свят розмістити в ефірі телерадіоорганізацій усіх форм власності та на інтернет-ресурсах мовників.

 

«Звертаємо вашу увагу, що офіційні заходи з нагоди завершення Другої світової війни у Європі та перемоги над нацизмом цього року триватимуть 8 і 9 травня, разом із європейськими країнами. У цьому контексті до Національної ради звернувся Український інститут національної пам'яті з проханням щодо необхідності дотримуватися виваженого підходу при формуванні програмного наповнення телерадіоорганізацій. З рекомендаціями Інституту можна ознайомитися на веб-сайті Державного комітету телебачення і радіомовлення України», - йдеться у зверненні Нацради.

 

«Наша країна переживає нині непрості часи й тому від нашої мудрості, нашої виваженої позиції і точного слова залежить збереження миру і злагоди в державі», - закликає Нацрада телеменеджерів.

 

Нацрада сподівається, що в ці дні глядач побачить найкращі зразки кінодокументалістики, відзняті українськими воєнними кінооператорами, подивиться художні фільми, створені на вітчизняних студіях, почують спогади фронтовиків. «Віриться, що головний акцент у програмах радіо й телебачення буде зроблено на світлій пам'яті про всіх загиблих у боротьбі з ворогом, на вдячності ветеранам», - йдеться у зверненні.

 

Національна рада вважає, що відзначення Дня Перемоги стане фактором об'єднання для суспільства і зміцнить у вірі, що Перемога була і залишається одна на всіх, як і Україна.

 

Як писала «Телекритика», Український інститут національної пам'яті підготував методичні матеріали для Держкомтелерадіо щодо відзначення Дня Перемоги у світі та свої пропозиції щодо вшанування цього дня в Україні. Ці матеріали рекомендовано враховувати державним ТРК при підготовці тематичних програм та висвітленні святкування Дня Перемоги.

 

Крім того, УІНП разом з Національною телекомпанією України розробили новий логотип Дня Перемоги - червоний мак як український символ традиційних відзначень перемоги над нацизмом та завершення Другої світової війни Європі.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Есть такая профессия – «украинский политолог»

Дуся

Новые прически Тодоренко и Астафьевой и немного секса от Барабошко: как медийщики провели уик-энд

Популярное на Телекритике



Дуся

«Интер» отказался платить Георгию Гонгадзе 800 долларов в месяц

Бизнес

Есть такая профессия – «украинский политолог»

Дуся

Новые прически Тодоренко и Астафьевой и немного секса от Барабошко: как медийщики провели уик-энд

Бизнес

Экс-шеф-редактор «Еспресо» стал советником Гройсмана