ТЕЛЕКРИТИКА

Вісім фіналістів конкурсу україномовних пісень «Український формат» потраплять у ротацію восьми радіостанцій (ВИПРАВЛЕНО)

Вісім фіналістів конкурсу українських пісень «Український формат», організованого індустріальним об'єднанням «Радіокомітет», потраплять у ротацію восьми радіостанцій груп ТАВР, «Українського медіа холдингу», Business Radio Group та «Люкс»: «Русское радио Украина», «Хіт ФМ», «Наше радіо», «Пятница», «Любимое радио», «Шансон», «Люкс ФМ» і «Радіо 24». Про це стало відомо на презентації проекту, яку відбулася 15 липня в MediaHub.

 

Нагадаємо, конкурс «Український формат» створено з метою популяризації якісної сучасної української музики. Він покликаний надати підтримку молодим виконавцям і віднайти нових зірок вітчизняної естради.

 

Участь у конкурсі можуть взяти пісні українською мовою (!), створені впродовж двох останніх років. Керівництво радіостанцій наголосило, що технічні якості запису пісні не є надважливими, головне її ідея. Радіостанції також готові допомогти талановитим виконавцям перезаписати пісню на своєму обладнанні.

 

Продюсер радіо «Люкс ФМ» Євген Фешак уточнив, що найбільше шансів мають пісні в стилі поп-рок. «Навряд у ротацію потрапить композиція в стилі хард-рок. Вірогідніше, що це будуть поп-рок пісні - це те, що подобається 90% радіоаудиторії», - зазначив він.

 

Через вимогу такого жанру пісні фіналістів потраплять у ротацію відповідних до нього радіостанцій: у ТАВР це «Русское радио Украина» та «Хіт FM», в УМХ - «Наше радіо» та «Пятница»,у Business Radio Group - «Любимое радио» та «Шансон», а в холдингу «Люкс» - «Люкс FM» і «Радіо 24».

 

Виконавці можуть подати свої пісні до 24 липня, завантаживши їх на сайт проекту «Український формат», який уже працює.

 

До 27 липня журі обере вісьмох фіналістів. До складу журі увійшли четверо представників радіогруп: програмний директор «Нашого радіо» Вадим Смілянець, програмний директор «Русского радио Украина» Валерій Сасковець, продюсер радіо «Люкс ФМ» Євген Фешак і директор Business Radio Group Євгеній Євтухов.

 

З 28 липня до 24 серпня триватиме ротація пісень восьми фіналістів в ефірах восьми радіостанцій та SMS-голосування слухачів.

 

У День Незалежності, 24 серпня, відбудеться фінальний концерт конкурсу. Під час концерту буде проведене другий етап SMS-голосування, а після виступу всіх виконавців - голосування восьми членів жюрі, що складатиметься із представників програмних служб радіостанцій-учасників проекту та відомих діячів українського шоу-бізнесу.

 

Переможці конкурсу (1-ше, 2-ге та 3-тє місце) визначаються за сумою трьох балів - від двох етапів SMS-голосування слухачів та від оцінювання членами журі. У якості призів троє переможців отримають кошти від SMS-голосування. Детальніші правила конкурсу можна прочитати тут.

 

«Ми маємо шанс побудувати новий шоу-бізнесовий та мистецький ринок в Україні. Можливо, проект "Український формат" увійде в історію. Адже якщо найпотужніші радіостанції в країні взялися зробити популярними пісні - вони це зроблять. Люди будуть їх знати, відриватися під них на дискотеках і закачувати в якості рингтонів. Радіостанція має унікальну здатність зробити пісню хітом. А розкрутити виконавців - це вже завдання продюсера», - підкреслив пан Фешак.

 

Попередні перемовини з музичними продюсерами, які можуть зацікавитися учасниками «Українського формату», вже тривають. «Ми вже спілкувалися з продюсерами і продовжимо це робити. Вони позитивно поставилися до цієї ідеї, матимуть теж доступ до сайту. Хай слухають хороші пісні і допомагають їм знайти слухача, а виконавцям - стати популярними», - зазначив пограмний директор «Русского радио Украина» Валерій Сасковець.

 

Євген Фешак закликав медіа проанонсувати проект і підтримати його, написавши про учасників і фіналістів. Він також припустив, що «Український формат» може бути цікавий телеканалам, які можуть допомогти молодому виконавцю зняти кліп і дати йому ротацію.

 

Організатори «Українського формату» запрошують до участі в проекті й інші радіостації з усієї України. Голова об'єднання «Радіокомітет» Анна Жуковська підкреслила, що цей проект уже об'єднав конкуруючі раліохолдинги: «В організації проекту нам допоміг новий склад Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Зокрема, завдяки йому нам вдалося об'єднати тих, хто раніше не об'єднувався. Це було непросто. Але конкуренти об'єдналися задля єдиної мети - знайти новий якісний український продукт».

 

Валерій Сасковець додав, що пошук талановитих пісень - непроста справа, але потрібна. «Ми хочемо створити свого роду вітрину, на яку будуть рівнятися інші артисти в подальшому. Ми покажемо те, що подобається нам як менеджерам кращих радіостанцій та українському слухачу згідно з даними дорогих досліджень, які регулярно ми замовляємо, щоб зрозуміти запити аудиторії», - зазначив він.

 

Нагадаємо, що про запуск спільного радіопроекту з просування молодих українських виконавців стало відомо в червні під час зустрічі радійників з віце-прем'єр-міністром - міністром культури В'ячеславом Кириленком. Цей проект було презентовано як альтернативу ініціативі пана Кириленка з підвищення квоти української музики на радіо з 50% до 75%. Як повідомила голова «Радіокомітету» Анна Жуковська, це буде всеукраїнський проект конкурсу з пошуку і подальшого промотування виконавців, що стартує на 10 радіостанціях України вже в липні.

 

У липні стало відомо, що конкурс українських пісень матиме назву «Український формат» і відбуватиметься в чотири етапи.

 

Як писала «Телекритика», медіахолдинг «Люкс» планував запустити радіостанцію української музики під позивним «Український формат», але поступився цією назвою спільному проекту учасників «Радіокомітету». Натомість на останньому конкурсі на радіочастоти, 9 липня, «Люкс» презентував концепцію радіостанції «Музика твоєї країни», однак не виграв під неї жодної частоти.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Побег от проблемного кино

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Дистрибуция каналов четырех ведущих телегрупп в 2019 вырастет до 10,5 гривны. ОБНОВЛЕНО

Дуся

Идем со мной, мальчик, я покажу тебе «Ворошиловград»

Бизнес

Побег от проблемного кино