ТЕЛЕКРИТИКА

«Євробачення–2015» українці дивилися найгірше за останні вісім років

23 травня фінал міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2015» на Першому/«Ері» взяв рейтинг 0,97%, частку 4,83% за аудиторією «18+, вся Україна». Відповідні дані «Телекритика» отримала в Індустріальному телевізійному комітеті (попередні дані, overnight).

 

Конкурс краще дивилися у великих містах: за аудиторією «18+, 50 тис.+» трансляція фіналу взяла рейтинг 1,31%, частку 6,52%.

 

Фінал «Євробачення» глядачі дивилися краще, ніж перший і другий півфінали (19 і 21 травня):

 

Час початку

Час кінця

18+, вся Україна

18+, 50 тис.+

Рейтинг, %

Частка, %

Рейтинг, %

Частка, %

Перший півфінал, 19.05.2015

21:58:13

24:00:47

0,91

3,24

1,00

3,64

Другий півфінал, 21.05.2015

21:58:54

24:01:25

0,64

2,15

0,78

2,66

Фінал, 23.05.2015

21:58:23

25:59:34

0,97

4,83

1,31

6,52

 

Цьогорічне «Євробачення» на Першому/«Ері» мало найнижчі показники за останні вісім років. Імовірно, це пов'язано з тим, що Україна цього року не брала участі в конкурсі, а українські глядачі не мали можливості голосувати за учасників.

 

 

 

 

Нагадаємо, цьогоріч конкурс проходив в Австрії. Участь у ньому взяли виконавці із 40 країн. Україна від участі в конкурсі відмовилася у зв'язку з подіями у країні. Переможцем «Євробачення-2015» став виконавець зі Швеції Монс Зелмерльов із піснею «Герої». На другому місці Поліна Гагаріна з Росії. Третє місце посіло італійське тріо «Іль Воло».

 

Дані дослідження ТБ-аудиторії належать ІТК. Оператори панелі - GFK (2009-2013) Nielsen (2014-2015); моніторинг - «Комунікаційний альянс». Дані надані ІТК. Дані розраховані для населення віком 18+, вибірки «Вся Україна» і «50 тис.+». Дані надані за показниками рейтингу та частки. Дані за 23.05.2015 - overnight. Детальніше про показники та визначення цільових аудиторій - у глосарії ІТК.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Побег от проблемного кино

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Дистрибуция каналов четырех ведущих телегрупп в 2019 вырастет до 10,5 гривны. ОБНОВЛЕНО

Дуся

Идем со мной, мальчик, я покажу тебе «Ворошиловград»

Бизнес

Побег от проблемного кино