ТЕЛЕКРИТИКА

«Радіо 24» остаточно поглинуло черкаську радіостанцію Михайла Бродського

Львівська телерадіокомпанія «Праймедіа» («Радіо 24») придбала черкаську компанію «Агенція відеорішень», що раніше мовила з позивним «Радіо Че». Відповідні зміни до ліцензії мовника внесла Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 5 березня.

 

Власником ПП «Агенція відеорішень» замість Ореста Сохара стало ТОВ «ТРК "Праймедіа"». Директором замість Любові Правдіної - Наталія Марчук. У редакційній раді Олену Воронкіну і Тетяну Лянну замінили Наталія Марчук і Марта Більська.

 

За даними єдиного державного реєстру, Наталія Марчук, яка працює в медіагрупі «Люкс» (канал «24», «Радіо 24» і «Люкс ФМ»), очолила черкаську радіокомпанію ще 14 листопада 2014 року. Заяву про переоформлення ліцензії компанія подала 10 грудня, але згодом її доопрацьовувала.

 

У ліцензії компанії Нацрада змінила також її адресу в Черкасах з вул. Чигиринської, 15 на вул. Горького, 27. Водночас за даними єдиного держреєстру, компанія вже змінила адресу на київську - вул. Володимирська, 61/11 (адреса медіагрупи «Люкс»).

 

Також Нацрада змінила в ліцензії компанії позивні «Радіо Че» на «Радіо 24» і програмну концепцію - на концепцію мережевого «Радіо 24», об'єднавши дві ліцензії ПП «Агенція відеорішень» (по 12 годин мовлення на одній частоті) в одну ліцензію на 24-годинне мовлення на частоті 101 МГц у Черкасах.

 

За даними «Телекритики», черкаська радіостанція й раніше ретранслювала мережеве «Радіо 24», роблячи врізки регіональних програм і реклами.

 

Співвласниками ТРК «Праймедіа» є керівник ТРК «Люкс» Роман Андрейко з дружиною. Пан Андрейко з дружиною є також співвласниками ТРК «Люкс» («Люкс ФМ» і канал «24»), у якій мажоритарним акціонером виступає дружина мера Львова Андрія Садового.

 

Черкаська компанія «Агенція відеорішень» у минулому працювала в одному офісі із черкаським телеканалом «Вікка», їх очолювала один менеджер - Любов Правдіна. Обидва медіа пов'язували з мером Черкас Сергієм Одаричем і його політичним і бізнес-партнером Михайлом Бродським. Орест Сохар, який володів «Агенцією відеорішень», є багаторічним радником пана Бродського та нині керує інтернет-виданням пана Бродського «Обозреватель».

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Дуся

Сушко написала прощальный пост

Дуся

Лигачева, не церемонясь, уволила журналистку после 8 лет работы. Последняя указала на попытки цензуры и «психологический прессинг»