ТЕЛЕКРИТИКА

Газета «Факты и комментарии» скорочує третину колективу та може зменшити періодичність

Щоденна газета «Факты и комментарии», що видається з 1997 року, скорочує третину колективу та розглядає варіант зменшення періодичності видання. Про це «Телекритиці» повідомили кілька джерел у редакції, інформацію підтвердив головний редактор і керівник ТОВ «Редакція газети "Факти та коментарі"» Олександр Швець.

 

Наприкінці лютого частина колективу отримала офіційні повідомлення про скорочення штату. Попереджені про скорочення працівники будуть звільнені наприкінці квітня - після закінчення передбаченого законодавством двомісячного терміну. При цьому їм будуть надані пільги та компенсації, зокрема вихідна допомога в розмірі не менше середнього місячного заробітку.

 

Один з власних кореспондентів газети повідомив «Телекритиці», що скороченню підлягають усі власкори (орієнтовно їх нині 12-14), крім одного, а також частина працівників центрального (київського) офісу. Інше джерело з київської редакції газети повідомило, що скорочують половину власкорів та близько 40-50 творчих і технічних працівників центрального офісу. Олександр Швець уточнив: йдеться про третину колективу.

 

Неофіційно власкорам повідомили, що готується перехід на тижневий варіант виходу газети. Однак джерело з київського офісу каже, що офіційне рішення щодо скорочення періодичності газети ще не прийнято, але такий варіант обговорюється.

 

«Вперше я почув про це у 20-х числах лютого - повідомили неофіційно, що готується перехід на тижневик. Причини - відсутність грошей. Очевидно, що якщо звільнять людей, то наповнювати п'ять номерів щотижня буде нікому. Але ніхто не повідомив про це офіційно, офіційно - тільки попередження про скорочення», - розповів «Телекритиці» один з власкорів, який потрапив під скорочення.

 

«"Факты" - чи не єдина газета, яка була самоокупною. Зараз по ній дуже вдарила криза: реклами майже немає, розповсюдження на сході та в Криму відсіялося. Тому зараз обговорюються різні варіанти, як можна зекономити. Розглядається питання про переведення газети в тижневий формат, але це ще не вирішено. Можливо, вдасться зберегти щоденний вихід», - розповів «Телекритиці» журналіст із київського офісу, якого кадрова оптимізація не торкнулася.

 

Олександр Швець наголосив, що рішення про зменшення періодичності ще не прийнято.

 

За словами пана Швеця, скорочення колективу пов'язане з оптимізацією витрат. «У нашій газеті таке вперше, газета всі роки була прибутковою. У нас була велика кількість передплатників у Криму та східних регіонах, ми друкувалися, в тому числі, в Криму, Донецьку, Луганську. З моменту анексії Криму та бойових дій у Донецьку й Луганську ми не змогли ні друкувати, ні доставляти газету в ці регіони. Звісно, відбулося зниження накладу», - пояснив він.

 

Крім того, нагадав він, подорожчали поліграфічні послуги, газетний папір, доставка. Тому вживаються заходи оптимізації: прийнято рішення про скорочення штату, а також про скорочення площі орендованих приміщень.

 

«Йдеться про досить складні питання, вирішувати які доводиться таким кардинальним чином - знижуючи витрати. Усе дуже болюче, оскільки це не та газета, куди ми прийшли на підготовлені місця. Газета створювалася з нуля, придумувалася, розвивалася, мала свого часу в 1999 році тираж 2 млн. Зараз тираж - близько 200 тис. у п'ятничного випуску, і п'ятничних передплатників у нас залишилося 50,5 тис. Це вірні олов'яні солдатики, які йдуть за нами вже майже 20 років. І хочеться для них зберегти газету в попередньому вигляді. Поки що робиться все, щоб газета залишилася», - додав пан Швець.

 

За його словами, остаточне рішення про періодичність газети має бути прийнято протягом 10 днів.

 

Одне з джерел «Телекритики» в редакції каже, що співвласник газети «Факты и комментарии», бізнесмен Віктор Пінчук, давно не фінансує видання, тож другий співвласник Олександр Швець нібито «намагався продати газету, але не вийшло».

 

Сам Олександр Швець каже, що був акціонером газети на початковому етапі, але вийшов з їх числа років 10 тому та нині є найманим менеджером. За його словами, Віктор Пінук є одним з акціонерів, імена інших головний редактор воліє не називати. «Віктор Пінчук є акціонером газети зараз. А чи залишиться далі - це залежатиме від рішення, яке приймуть акціонери», - повідомив пан Швець.

 

За даними єдиного державного реєстру, власником ТОВ «Редакція газети "Факти та коментарі"» є дніпропетровське ТОВ «Фірма "Луганськенергоресурси"» (розмір внеску до статутного фонду - 10 млн 812 тис. грн), керівником - Олександр Швець. У свою чергу фірмою «Луганськенергоресурси» володіють кіпрська компанія «Міндорі ентерпрайзез лімітед» (розмір внеску до статутного фонду - 11 млн 871 тис. 790 грн) і київське ТОВ «Компанія "Інвестиційні шляхи"» (розмір внеску до статутного фонду - 1210 грн).

 

Нагадаємо, що восени 2014 року стало відомо, що група EastOne Віктора Пінчука відмовилася від фінансування свого іншого активу на ринку преси - видавництва «Економіка», що володіє порталом Delo.ua, журналами MMR і «Топ-100. Рейтинг кращих компаній України».

 

Віктор Пінчук є також власником телегрупи StarLightMedia, що об'єднує телеканали СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, QTV, низку інтернет-проектів, телевиробничих компаній і сейлз-хаусів.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Дуся

Сушко написала прощальный пост

Бизнес

Кредиторы выставили каналу группы «Интер» счет на 282 млн гривен