ТЕЛЕКРИТИКА

Осман Пашаєв заснував інтернет-канал CrimeanOpenCh

Екс-власкор телеканалу ATR Осман Пашаєв заснував інтернет-канал CrimeanOpenCh (Crimean Open Channel). Про це він розповів в інтерв'ю «Телекритиці».

 

Канал розпочав тестове мовлення 8 березня на YouTube.

 

«CrimeanOpenCh - це і маленьке інформаційне телевізійне агентство, і продакшн. Зараз ведемо стріми, мовимо й зі студії - до наших власних новин ведучий додає повідомлення інтернет-джерел, яким довіряємо. Намагаємося інтегрувати наші соціальні мережі, наш YouTube-канал, наш канал на Ustream і сайт», - коментує пан Пашаєв.

 

До команди CrimeanOpenCh долучилися журналістка-ведуча Зеніфе Сейдаметова, журналіст Муслім Умеров, стрімер і водій Рідван Пашаєв, IT-менеджер Люман Абдуллаєв. Також залучаються фрілансери.

 

Як розповів засновник каналу, у проект вкладено його власні кошти та пожертви глядачів, які висловили підтримку новому кримському мовнику. «На початковому етапі нам знадобилося 100 тис грн. 50 тис. грн я вклав із власних заощаджень, решту зібрали через інтернет. Найбільше в краудфандингу допомогли кияни», - розповів пан Пашаєв.

 

Нині CrimeanOpenCh проходить реєстрацію в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення. Оскільки мовить він в інтернеті, каналу достатньо свідоцтва суб`єкта інформаційної діяльності, а супутникова чи ефірна ліцензія на даному етапі не знадобиться, пояснює пан Пашаєв.

 

Минулої неділі, 23 березня, Осман Пашаєв робив пряме включення для «Подробностей недели» телеканалу «Інтер», розповіла під час чат-конференції на «Телекритиці» шеф-редактор «Подробностей недели» Ольга Червакова.

 

Нагадаємо, після завершення співпраці з телеканалом СТБ Осман Пашаєв був спеціальним кореспондентом телеканалу ATR у Сімферополі та Туреччині.

 

На телебаченні працює зі студентських років. Починав ведучим прямих ефірів студії мовлення кримськотатарською мовою ДТРК «Крим». Після закінчення школи новин «Інтерньюз» у Києві почав працювати репортером у студії «12 минут новостей» ДТРК «Крим».

 

З 2001 року мешкав у Києві. Працював у новинах «Інтера», на 5-му каналі, НТН, «Вікнах-новинах» СТБ (2006-2010). У 2011 році був спецкореспондентом ТВi. З 2011 року працював на ATR керівником інформаційної служби, власкором у Стамбулі.

 

Очолював профспілку «Медіафронт», яка об'єднувала працівників чотирьох загальнонаціональних телеканалів: СТБ, «1+1», «Україна», ТОНІС.

 

Як писала «Телекритика», на початку березня у Криму відключили майже всі українські телеканали. На їхніх частотах мовить російське телебачення. ATR лишився фактично єдиним українським каналом у Криму, який докладає зусиль до об'єктивного висвітлення ситуації на півострові.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Pay TV vs Free TV. Как телегруппы строят рынок Pay TV и почему 2019-й будет переломным

Дуся

Сушко написала прощальный пост

Бизнес

Кредиторы выставили каналу группы «Интер» счет на 282 млн гривен