ТЕЛЕКРИТИКА

Радіо «Вести» стартує на тиждень раніше – 18 березня

Радіо «Вести» холдингу «Мультимедіа-інвест груп» Ігоря Гужви планує розпочати цілодобове мовлення 18 березня - на тиждень раніше запланованої дати старту. Про це пише газета «Вести».

 

«Ми планували старт на 25 березня, але, бачачи, як стрімко змінюється ситуація в країні, ми вирішили запустити проект на тиждень раніше» , - говорить керівник радіо «Вести » Дмитро Солопов.

 

Мовлення розпочнеться в чотирьох містах на частотах, що раніше належали UMH Group і на яких за умовами партнерства з UMH мовило «Радіо 24»: у Києві (104,6 МГц), Харкові (100,5 МГц), Дніпропетровську (107,7 МГц) і Севастополі (87,7 МГц). Онлайн-мовлення радіо «Вести» також розпочнеться 18 березня.

 

Радіо «Вести» - це радіостанція формату news & talk (розмовне радіо), її слоган: «Будь в курсі». Кожні 15 хвилин в ефір виходитимуть випуски новин. І майже цілодобово йтимуть ток-шоу з обговоренням подій. «У нас можуть висловитися люди з полярними політичними поглядами, - каже пан Солопов. - У ведучого немає своєї точки зору, він не нав'язує ніяку позицію. Він допомагає розібратися в ситуації. Слухач знає факти, чує їх оцінку з різних точок зору, сам робить висновки».

 

«Експерти у нас можуть бути самими різними. Але найважливіша точка зору - точка зору наших слухачів. Вони можуть зателефонувати до нас у редакцію (гаряча лінія запрацює вже в найближчі дні, про що ми повідомимо додатково), вони можуть надіслати нам смс, знайти нас у соцмережах. Їхні питання, їхні слова будуть звучати в прямому ефірі. Думка людей - найголовніше» , - додає головний редактор Олексій Воробйов.

 

Раніше планувалося, що радіо «Вести» стартує 25 березня на чотирьох частотах, на яких раніше мовило «Радіо 24». 28 лютого «Радіо 24» було вимкнено з ефіру на чотирьох частотах, і розпочалося тестове мовлення радіо «Вести».

 

У зв'язку із передачею частот колектив «Радіо 24» виступив із заявою, у якій застеріг своїх слухачів «про ту брехню, яка вже завтра буде литися на частоті, де ще вчора була правда і тільки факти». На звинувачення в можливому поширенні необ'єктивної інформації керівник холдингу «Мультимедіа-інвест груп» Ігор Гужва зауважив, що не варто судити радіо, яке ще не вийшло у ефір.

 

Нагадаємо, влітку стало відомо, що компанія «Мультимедіа-інвест груп» Ігоря Гужви готується до купівлі активів на ринку радіо. У вересні «Мультимедіа-інвест груп» викупила в медіа холдингу UMH group (УМХ) три компанії, що володіють чотирма частотами: у Києві (104,6 МГц), Харкові (100,5 МГц), Дніпропетровську (107,7 МГц) і в Севастополі (87,7 МГц). На цих частотах мовило «Радіо 24» - проект ТРК «Люкс», який у деяких містах розвивався в партнерстві з УМХ.

 

Інформаційно-розмовну (newstalk) радіостанцію запускає команда з Росії на чолі з двома екс-керівниками радіостанції «Коммерсант FM» Дмитром Солоповим та Олексієм Воробйовим. Шеф-редактором служби інформації майбутнього «Вести FM» став Сакен Аймурзаєв, а ведучим ранкового ефіру Матвій Ганапольський (обидва - з російського «Эха Москвы»).

 

«Мультимедіа-інвест груп» також володіє телеканалом UBR, газетою «Вести» та журналом «Вести. Репортер». Ігор Гужва стверджує, що він є власником холдингу і розвиває проект на позичені кошти. Інвесторів він не розголошує, водночас заперечує причетність «Газпрому» і Віктора Медведчука до проекту.

 

«Телекритика»

Главное в разделе

Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain

Популярное на Телекритике



Бизнес

Валерий Вареница рассказал как на Плюсах изменятся цены на телерекламу в следующем году

Бизнес

Конференция «Медиаправо 2018»: практика применения языковых квот на телевидении и предвыборные законодательные медиаинициативы

Бизнес

Нацсовет проверит новый телеканал Мураева из-за самовольного изменения логотипа, формата и программной концепции

Общество

Канал «Украина» объявил кастинг на шоу по формату The Brain