ТЕЛЕКРИТИКА

«FM Галичина» вбрала віночок

Західноукраїнська радіомережа в новому сезоні робить ставку на українську автентику, досліджує аудиторію та мріє про нові частоти


Свій новий сезон західноукраїнська радіомережа «FM Галичина» презентувала у Львові 25 жовтня. «Українське - це модно!» - під таким гаслом «FM Галичина» обіцяє вдосконалити свій контент, а також краще пізнати свою аудиторію. Готуючись до нового сезону, «FM Галичина» однією з перших з-поміж регіональних радіомовників стала учасником всеукраїнського дослідження аудиторії Radio Research, яке проводить компанія GfK Ukraine.

 

«Ми пішли на це з власної ініціативи, оскільки, на нашу думку, варто припинити практику замовних смакових досліджень і нарешті мати чітку картину того, що відбувається в радіоефірі, а отже й на ринку радіореклами», - прокоментувала це рішення директорка радіостанції Олександр Гнатик. За результатами дослідження у Львові, радіостанція виявилася на п'ятому місці за охопленням аудиторії - після «Русского радіо», «Люкс FM», «Хіт FM» та «Нашого радіо». «За три роки ми змогли здобути аудиторію, яку оцінюємо приблизно у два мільйони слухачів. Більшість - люди віком 30-55 років», - стверджує пані Гнатик.

 

«FM Галичина» позиціонує себе як «файне» регіональне радіо з домінантою української музики; одним із завдань радіостанції її директорка називає популяризацію народних звичаїв і традицій. Бувають, утім, в ефірі радіостанції й композиції іноземних виконавців. Щоб підкреслити автентичний елемент, радіостанція доповнила свій логотип вінком-оберегом із квітів, намальованим художницею Оленою Онуфрів.

 

Інше завдання - дати змогу засвітитися молодим українським виконавцям. Керівник програмного відділу радіостанції Наталя Кондратенко називає низку вже відомих музикантів, яким, за її словами, допомогла «FM Галичина»: Rock-H, Los Colorados, «Дикі серцем», Дзідзьо, Аркадій Войтюк. «Молоді виконавці присилають нам свої демозаписи. Бувають випадки, коли важко вимагати від них дуже якісного й форматного матеріалу. Тому наш музичний редактор Ігор Портак листується з ними, щось радить, рекомендує студії, де вони можуть попрацювати над своєю музикою», - розповідає вона.

 

Серед нових проектів, що стартують в ефірі радіостанції - ранковий проект із позитивними темами для сімейної аудиторії «Життя в радість». «Поки всі їдуть до школи чи на роботу, розповідатимемо про речі, які допомагають здорово і радісно почуватись у житті», - розповіла Наталя Кондратенко. «Всьо на глянц» - історична програма про життя і культуру львів'ян у минулому. Нову власну програму «Нічого зайвого» із привітаннями в ефірі та інтерв'ю з зірками матиме ведуча Еріка. У новому сезоні журналісти обіцяють частіше виходити на вулиці для проведення соціальних акцій, наприклад, дарувати вишиванки дітям із дитячих будинків.

 

«FM Галичина» разом зі «Львівською газетою», телепродакшном «Гал-ТБ» та сайтом GalNet.org належить до медіагрупи братів Богдана і Ярослава Дубневичів. Радіостанція мовить у західноукраїнському регіоні з 2010 року й має чотирнадцять частот у Львові, Тернополі, Луцьку, Шацьку та містах Львівської області: Стрию, Новому Роздолі, Старому Самборі, Бориславі, Бродах, Червонограді, Радехові, Турці, Перемишлянах і Славському. За словами Олександри Гнатик, «FM Галичина» не полишає спроб розширити мережу на Хмельницький, Рівне, Івано-Франківськ і навіть Київ, хоча поки що виграти конкурси на вільні частоти в цих містах не вдавалося.

 

Ведуча Діанка та Олена Онуфріїв

 

Ведуча Уляна Вербицька

 

 

Фото автора

Главное в разделе

Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Побег от проблемного кино

Популярное на Телекритике



Бизнес

Провайдеры, вещатели и «Зеонбуд»: отсутствие регуляции и запуск платного пакета эфирной цифры

Бизнес

Дистрибуция каналов четырех ведущих телегрупп в 2019 вырастет до 10,5 гривны. ОБНОВЛЕНО

Дуся

Идем со мной, мальчик, я покажу тебе «Ворошиловград»

Бизнес

Побег от проблемного кино