ТЕЛЕКРИТИКА

Олена Коркодим


  • Архив

    Володимир Рунець: «Я не бачу сенсу їздити в багажнику й нелегально знімати те, що буде на користь Україні»

  • Архив

    Редактор «Музейного простору» Леся Гасиджак: «Минулорічний запал щодо Музею Майдану вже трохи спав»

  • Архив

    «Ліра»: Кінотеатр, який почався не з вивіски

  • Архив

    Порто-франко інтернешнл: кіновиробництво Німеччини, Польщі, Грузії

  • Архив

    Автор фільму «Політ золотої мушки» Іван Кравчишин: «Наше завдання було – розказати емоцію»

  • Архив

    Головред журналу «Вести. Репортер» Гліб Простаков: Репортаж про Корбана – це піар-стаття

  • Архив

    Однострої на фронт від Івана Кравчишина

  • Архив

    Автор фільму «Російський дятел» Чед Грасіа: Наша мрія – щоб журналісти зацікавилися темою Чорнобиля і провели розслідування

  • Архив

    ОМКФ і журналісти: як зробити співпрацю комфортнішою

  • Архив

    Кіно-Карпати в Одесі

  • Архив

    Документальний фільм «Дибук»: так вирішив Ребе Нахман

  • Архив

    «Пісня пісень»: літературно-музична імпровізація

  • Архив

    Хто у кого в полоні? Українська прем’єра на ОМКФ

  • Архив

    Спеціально для психоаналітиків. Перші прем’єри на ОМКФ

  • Архив

    Прокат стрічки «Плем’я» в США: відкрити кіно-Україну

  • Архив

    Дмитро Томашпольський: «Йод-1» – це ще не сатира, а добродушний гумор»

  • Архив

    Екс-керівник праймових новин каналу «Україна» Марина Коровай: «Я не чую, щоби в ефірі каналу військових “ДНР”/ “ЛНР” називали терористами, бандитами чи злочинцями»

  • Архив

    68-й Каннський кінофестиваль: Шерше ля Україна

  • Архив

    Перший раунд кінотеатру «Ліра»: ХУК очікує на відповідь Кличка

  • Архив

    Кінодокументаліст Хуберт Саупер: Як і Судан, Україна перебуває на стику культур та імперських інтересів

  • Архив

    Чеський кінодокументаліст Їржі Стейскал: «Зняти фільм — це одна річ, але найважливіше і найскладніше — встановити зв’язок із героями»

  • Архив

    Міжнародна програма Docudays UA: Вони приїхали як друзі

  • Архив

    Від мультим до десакралізації професії журналіста

  • Архив

    2014: якою була кіно-Україна

  • Архив

    Продюсер «Бабая» Едуард Ахрамович: «Мені потрібно довести всім, що українська анімація може заробляти пристойні гроші»

  • Архив

    Яніна Соколова: Коли на знімальному майданчику поруч із тобою представники «північного сусіда» – це та ще драма

  • Архив

    Януш Ґазда: «За кризових для кіно часів критика має бути щирою»

  • Архив

    «Казка старого мельника»: як знімається український дитячий «блокбастер»

  • Архив

    Пилип Іллєнко: «Ми запровадили серйозний контроль над доступом російських фільмів на ринок України»

  • Архив

    «Сильніше, ніж зброя»: інстинкт збереження хроніки «Вавилона’13»

  • Архив

    Вікторія Трофіменко: Фільмуючи «Братів», я казала: «Головне, щоби не вийшло, як у Параджанова»

  • Архив

    Мистецтво збереження «Молодості»

  • Архив

    Нове українське кіно: «Що пропагувати будемо?»

  • Архив

    Чи потрібне Україні ідеологічне кіно і яке?

  • Архив

    Василь Черепанін: Я думаю, що напад на мене пов’язаний із публічною діяльністю Центру візуальної культури

  • Архив

    Георгій Тихий та Іван Любиш-Кірдей: «У нас не було завдання знімати військові події»

  • Архив

    Трудовий спір на М1: Як звільняються стилісти

  • Архив

    «Любомир Гузар, який має право на сумніви»

  • Архив

    «Територія Ута» на Одеському міжнародному кінофестивалі

  • Архив

    Що сказати прес-службі АТО?

  • Архив

    Олена Єршова: «Ситуація в Україні важка, й кінематографісти мають дбати про мінімізацію бюджетів»

  • Архив

    Олена Єршова: «Можливо, "Люби мене" знайде дорогу до українського глядача завдяки турецькому серіалу на "Інтері"»

  • Архив

    Валентин Васянович: «Якщо держава перестане вкладати гроші в кіно, кіна не буде. Крапка»

  • Архив

    Перша документальна програма ОМКФ: битва «Майдану» з телебаченням

  • Архив

    Олесь Санін: «Поводиря» ми знімали для нового глядача

  • Архив

    Femen знов у фокусі іноземної документалістики

  • Архив

    Як побудувати інтерв’ю про кіно, якщо ви журналіст-розслідувач

  • Архив

    Джазмени від медіа: «Єдиний критерій джазової фотографії – у ній має бути музика»

  • Архив

    «Щонайменше, три важливих реформи вже потребують нагальних дій глави Держкіно»

  • Архив

    «Українську трансляцію інавгурації Президента вивели в прямий ефір CNN, BBC, Al Jazeera, France 24, Euronews»

  • Архив

    Христина Бердинських: «"Єлюди" – це мій щоденник, і точно не кампанія в соціальних медіа»

  • Архив

    «Вавилон’13»: «Зима, що нас змінила» поламає міфи телебачення

  • Архив

    Docudays UA: кіно, з яким варто йти до телепродюсерів

  • Архив

    Осман Пашаєв: «Ми вже працюємо в умовах окупації, і все нормально»

  • Архив

    Руслан Ярмолюк: Чомусь із ТСН на Майдан хотіли їхати дуже багато дівчат

  • Архив

    Руслан Ярмолюк: Журналістам, які працюють зараз у Криму, можна надавати статус учасників бойових дій

  • Архив

    Павел Боболович: «Протистояння в Києві йде не за тими етичними принципами, що діяли раніше на війнах»

  • Архив

    Севгіль Мусаєва: «Жодного стосунку ані WOG, ані структури Дмитра Фірташа до проекту Hubs не мають»

  • Архив

    Тамара Тарнавська: Іноземні журналісти намагаються зрозуміти, що змушує людей стояти на майдані

  • Архив

    Редактор Ukrstream.tv Костянтин Ігнатчук: «У ніч 11 грудня наша трансляція допомогла зібрати людей на майдані»

  • Архив

    Михайло Іллєнко: Не відчуваючи пульсу майдану, неможливо бути сучасним для глядача

  • Архив

    У чому успіх українського кіно?

  • Архив

    Кіно і українці

  • Архив

    Вольфганг Талер: Щоби жінка на камеру говорила про відверті речі, треба вкласти у фільм багато емоцій

  • Архив

    Дені Коте: Я намагаюся не відступати від своїх тем – самотності й життя поза межею суспільства

  • Архив

    Операція «копродукція»

  • Архив

    Ведучий «Люблю. Чекаю»: «Ні в Росії, ні в Голландії матері не залишають масово родини, аби вирушити на заробітки на 10 років»

  • Архив

    Майкл Гріндон: Великі зміни приходять неочікувано

  • Архив

    Валерія Бурлакова: В «Тижні» мене жодного разу не «різали»

  • Архив

    Севгіль Мусаєва: Перше фото Курченка – з його паспорта – ми отримали від читача Forbes

  • Архив

    Новий сезон «України»: ярмарок «яскравих моментів»

  • Архив

    Ольга Мусафірова: Найтяжче відчувати себе в Україні іноземним кореспондентом

  • Архив

    Дівчина з обкладинки Newsweek

  • Архив

    Олеся Островська-Люта: «Для нас дуже важлива інноваційна складова проектів. Максимальна сума гранту становить 160 тис. грн»

  • Архив

    «Останнє попередження» попереджає: Сніцарчук била міліцію

  • Архив

    «Якщо справа щодо нападу на Сніцарчук і Соделя втратить актуальність для ЗМІ, все скінчиться одним винуватцем»

  • Архив

    Ігор Чайка та його філософ із храму Хліба

  • Архив

    Сергій Тахмазов: Рівень операторів новин укладається в середньоарифметичне «віслючок гасає колом»

  • Архив

    Володимир Земляний: «УТР – дзеркало сучасної вітчизняної телекіноіндустрії»

  • Архив

    Генпродюсер «Першого Ukraine» Сергій Логунов: «Дуже довго готували студію до запису, а потім її відвели під проект “Про життя”»

  • Архив

    Команда «Президента» знімає соціальну драму в 3D

  • Архив

    Квітка Цісик і пересувний мамограф

  • Архив

    «Відкритий доступ». Спеціально не для телебачення

  • Архив

    Ярослав Лодигін: Кіноверсію «Ворошиловграда» ми з Сергієм Жаданом задумали як український вестерн про Донбас

  • Архив

    Генпродюсер «1+1 International» Владислав Свінченко: «Міняю жінку» мала успіх у Португалії, «Зняти все» – в Ізраїлі

  • Архив

    Право для фотографів: За що вам винні компенсацію?

  • Архив

    «Звичайна справа». Чесно

  • Архив

    Автори «Дорогих депутатів»: «Наш глядач відрізнятиметься від аудиторії, яка залипає на Савіка Шустера»

  • Архив

    Анатолій Єрема: Навіть коли в реаліті знімається демон, він має глядачу подобатися

  • Архив

    Роман Вінтонів: Майкл Щур має повернутися

  • Архив

    Яніна Соколова: «Завдяки грошам росіян ми навчилися робити кіно дешево, якісно і з попитом»

  • Архив

    Наталія Волкова: Громадське телебачення вибухне знизу

  • Архив

    Стас Ясинський: Після дзвінка Аллі Мазур герой сюжетів «Звільнити людину» плакав

  • Архив

    Ольга Кашпор: «Я такий собі громадський контроль у ньюзрумі»

  • Архив

    Наталя Гуменюк: «У країнах Арабської весни реалії медіа подібні до наших»

  • Архив

    Британський рецепт успішного серіалу

  • Архив

    Кінорежисер-музикант Зіґфрід: «Можна знімати фільм без музики, але навряд чи вийде кіно без життя»

  • Архив

    «Незалежне українське кіно дивує вже фактом свого існування»

  • Архив

    Телеканал «Україна» вивів ДНК нації

  • Архив

    «Дорога в пустоту»: дев’яності під келихи аї

  • Архив

    Андрій Колодюк: «Наші глядачі – телеюзери, яких традиційне телебачення вже не вдовольняє»

  • Архив

    Олексій Коган: «Якби ви бачили, як я стрибав по сцені, коли Гайдукевич сказав “усе записано”!»

  • Архив

    «На українському телеринку рухається все». Нинішні звільнення відбуваються втричі швидше

  • Архив

    Оксана Іванюк: Після того, як Микола Княжицький піде в політику, на ТВі будуть трансформації

  • Архив

    200 миттєвостей війни

  • Архив

    Олена Говорова: Якщо ми хочемо повернути спорт, маємо почати з телебачення

  • Архив

    Гандикап від «Савік Шустер студії»

  • Архив

    Єва з ребра Горенштейна

  • Архив

    Роберто Моралес: Із задоволенням дивлюся жіночий плей-оф. І це не збочення!

  • Архив

    Денис Босянок: «Коментатор не має підігравати своїй збірній»

  • Архив

    Володимир Тихий: Якби це було кіно персонально про Лещенка, ми б ніфіга не зняли!

  • Архив

    Сергій Андрушко: Сьогодні теленовини здатні викликати лише співчуття

  • Архив

    Марися Нікітюк: «Правда про виставу – на перетині 5-6 рецензій»

  • Архив

    Юрій Рибачук: Світська хроніка і «зіркове життя» стали кармою культурної журналістики

  • Архив

    Чому всі біжать за Лукацьким?

  • Архив

    Костянтин Усов: Ми з в’язнями моделювали реакцію адміністрації Лук’янівки на фільм

  • Архив

    Пйотр Погожельський: Українським ЗМІ треба більше контролювати владу

  • Архив

    Пітчинг-2: Ну чесне слово, як дорослі

  • Архив

    Марина Врода: Готової ніші для себе не бачу, її потрібно створювати

  • Архив

    «Метелик» із бестіарію імені Карпенка-Карого

  • Архив

    Ольга Фреймут: Тату переказують, щоб у певних закладах я не з’являлася

  • Архив

    Сергій Мамаєв: «На жаль, люди люблять чорнуху і порнуху»

  • Архив

    Світлана Леонтьєва: «Злий бог ТБ – рейтинг – виганяє нас із прайм-тайму»

  • Архив

    Федір Сидорук: «Наші резонансні сюжети створюють інформаційні приводи, а не розкручують їх»

  • Архив

    Пекло і GGI Висоцького

  • Архив

    Соня Сотник: «Мені де-юре і де-факто цікаво лише одне: щоб пісня була чесною і правильною»

  • Архив

    Олександр Пономарів: «На нашому ТБ час вводити мовний режим»

  • Архив

    Чого коштує правда

  • Архив

    Дослідити розслідування

  • Архив

    «Якщо українські продюсери мають свіжі ідеї, чому б не подавати їх на NBC?»

  • Архив

    Кіно з Європою і без

  • Архив

    Сергій Рахманін: «Розчарування минають, а журналістика й Україна залишаються»

  • Архив

    Ірина Герасимова: «5 канал – це багато політики та віагри»

  • Архив

    «Конкурс став новим кроком до скорочення регіонального мовлення й регіональної інформації в Україні»

  • Архив

    «Ми не змогли відзначити вклад Кіри Муратової через її відсутність на відкритті Одеського фестивалю»

  • Архив

    Матч-понт

  • Архив

    Захар Бутирський: У німецькому ток-жанрі немає «Савіка Шустера»

  • Архив

    Ольга Сніцарчук: Адекватна парламентська журналістика – це Вінтонів у костюмі зайця

  • Архив

    Олексій Кутєпов: Я продовжу займатися журналістськими розслідуваннями – з Шарієм чи без Шарія

  • Архив

    Андрій Цаплієнко: «Ралі Ukraine trophy вважайте моїм хобі»

  • Архив

    Hamburg: як зробити муніципальний портал крутим і прибутковим

  • Архив

    «Ми всі доношуємо старе»

  • Архив

    НЕК презентувала схвалену урядом Концепцію захисту суспільної моралі

  • Архив

    Роман Скрипін: «Я не шоумен. Я журналістом був і ним лишаюся»

  • Архив

    Петро Мага: «Головний душитель моєї свободи слова в ефірі - це Шустер»

  • Архив

    Фейсблог ТВі

  • Архив

    Володимир Горянський: «У детей должна быть своя сказка. Украинская, а не российская или американская»

  • Архив

    «Спонтанний секс? Окей. А от "моногамність" потребує пояснень»

  • Архив

    Ольга Червакова: «Парламентська журналістика – це щоденна рутинна інтелектуальна й емоціональна праця»

  • Архив

    МОМ – «Вікенд з Arte» – Париж

  • Архив

    Марія Хрущак: «Мистецтво – це те, що в житті, а не в музеї»

  • Архив

    «Я ненавижу вас. Я не понимаю вашу сказку и не хочу ее слушать»

  • Архив

    «After live – це для політиків, готових до ексгібіціонізму»

  • Архив

    Чотири факти про Сергія Кутракова

  • Архив

    Ліна Костенко як інформаційний привід

  • Архив

    «Українська мрія» чи «Розчарування підприємця?»

  • Архив

    Чого вам коштуватимуть 15 хвилин слави?

  • Архив

    В’ячеслав Гармаш: Зацікавити глядача історією означає сказати, що Сталін – гомосексуаліст

  • Архив

    Мораль, якої не було

  • Архив

    «Х-фактор»: одна забава?

  • Архив

    Чи є цивілізований вихід із зони політичних репресій?

  • Архив

    Розчинна документалістика

  • Архив

    COP16: від глобальних кліматичних змін журналістам ні холодно ні жарко

  • Архив

    Манія суперобкладинки

  • Архив

    Нелегко говорити про насильство

  • Архив

    Надто особисті справи

  • Архив

    Homo suspense: Мінкульт увімкнув самоцензуру

  • Архив

    Сахар на рану, або «Ласкаво просимо»

  • Архив

    Ляпас серіалу «Школа»

  • Архив

    «Українську редакцію "Німецької хвилі" не закриють. Це точно»

  • Архив

    Інфотейнмент третьої свіжості

  • Архив

    Фабрикуючи реальність

  • Архив

    Секс і Христина Бондаренко

  • Архив

    З аптеки до Локарно

  • Архив

    Між подробиць

  • Архив

    Не вкурили

  • Архив

    Зейнаб Бадаві: «…та чи позбулися ваші медіа ПРИХОВАНОГО тиску?»

  • Архив

    Катування громадської думки

  • Архив

    Палати номер шість

  • Архив

    Інтелігент епохи Петросяна

  • Архив

    «Оскар» не заплакав

  • Архив

    Шосте відчуття поп

  • Архив

    Українська неправда

  • Архив

    Влада над «Ъ»

  • Архив

    Персональний завод Артема

  • Архив

    «Молодість» у стилі інфотейнменту

  • Архив

    Двоє в човні, рахуючи Сталіна



1 2 3 4 5 6 7